Pe drumurile Marii Britanii vor circula camioane mai lungi Recomandat

Pe drumurile Marii Britanii vor circula camioane mai lungi

Guvernul Marii Britanii a aprobat utilizarea camioanelor mai lungi pe drumurile din UK, spunând că aceasta va eficientiza afacerile și va reduce emisiile.

Industria salută această mișcare, spunând că ar însemna că mai multe mărfuri ar putea fi transportate cu mai puține vehicule.

Miniștrii au spus că autocamioanele, care au fost testate din 2011, sunt sigure.

Există deja aproximativ 3.000 de astfel de camioane în uz. Au 18,55 m lungime - ceea ce le face cu aproximativ 2,05 m mai lungi decât dimensiunea standard.

Cu toate acestea, începând cu 31 mai, orice companie din Anglia, Scoția și Țara Galilor va fi putea să le folosească.

Departamentul pentru Transport (DfT) a spus că vehiculele vor ajuta companiile să fie mai productive.

De exemplu, lanțul de panificație Greggs - care a folosit vehiculele din 2013 - spune că poate transporta cu 15% mai multe mărfuri decât de obicei într-o remorcă mai lungă.

Mișcarea va avea ca rezultat beneficii economice de 1,4 miliarde de lire sterline și va scoate de pe drum o remorcă de dimensiune standard pentru fiecare 12 călătorii, a spus guvernul.

Se estimează că vehiculele vor economisi 70.000 de tone de dioxid de carbon de la eliberarea în atmosferă în decurs de 11 ani.

DfT a mai spus că vehiculele au fost implicate în „cu aproximativ 61% mai puține coliziuni cu vătămări corporale decât camioanele convenționale”.

„Trenuri mai eficiente”
Cu toate acestea, reprezentanții Campaniei pentru un transport mai bun au declarat că schimbarea a fost un „pas profund retrograd” care „nu va face nimic pentru a combate emisiile de carbon sau poluarea aerului”.

Purtătorul de cuvânt al organizației, Norman Baker, a adăugat că „lungimea cozii” mai mare al camioanelor reprezintă un „pericol pentru alți utilizatori ai drumului și pietoni”.

El a adăugat: „În locul camioanelor mai lungi, guvernul ar trebui să depună eforturi pentru a se asigura că mai multă marfă este transportată pe calea ferată – o alternativă eficientă, sigură și curată, cu un singur tren de marfă capabil să scoată până la 129 de camioane de pe drumurile noastre”.

Un raport comandat de guvern publicat în iulie 2021 a arătat că 58 de persoane au fost rănite în incidente care au implicat camioane mai lungi între 2012 și 2020.

Conform noilor reguli, operatorii vor fi obligați din punct de vedere legal să efectueze evaluări ale riscurilor și să se asigure că parcurg rutele adecvate.

Camioanele mai lungi vor avea în continuare aceeași limită de greutate de 44 de tone ca cele care folosesc remorci standard.

Cu toate acestea, un purtător de cuvânt al Asociației de transport rutier a cerut guvernului să meargă mai departe prin creșterea greutății permise la 48 de tone.

„Acest lucru va fi din ce în ce mai important atunci când vom lansa camioane cu emisii zero pentru a compensa greutatea crescută a bateriilor”, a spus el.


SCHMITZ CARGOBULL S.KOE IN ROMANIA


ETC IVECO GALATI

Login pentru a posta comentarii.
înapoi la antet

Categorii

Site-uri recomandate

GRUPURI FACEBOOK

Unelte

Despre noi

Social

×

Abonează-te la newsletter!

Fii primul care primește pe email știrile cele mai fierbinți din transporturi!

Va puteti dezabona oricand de la newsletter.