Compania de Autostrăzi plătește un milion pentru... mobilier

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a atribuit firmei Lemacons, cu sediul în localitatea Tuluceşti, judeţul Galaţi, un contract în valoare de aproape 946.000 de lei pentru furnizarea de mobilier, potrivit unui anunţ de atribuire postat pe site-ul Sistemului Electronic de Achiziţii Publice (SEAP).

Citeşte mai departe ...

VIDEO EXCLUSIV: HOLLEMAN - 20 DE ANI DE ACTIVITATE

Compania Holleman a sărbătorit, pe 14 iulie 2017, la restaurantul Cortina din Corbeanca, 20 de ani de activitate în România.Compania Holleman a sărbătorit, pe 14 iulie 2017, la restaurantul Cortina din Corbeanca, 20 de ani de activitate în România.Alături de angajați mai vechi și mai noi ai firmei, la party au fost invitați parteneri de afaceri și prieteni.

Citeşte mai departe ...

RAPORT. Mașinile cu MOTORINĂ nu vor mai exista după 2035

ING Bank a emis un raport în care se arată că, în opinia experţilor băncii, momentul în care se vor vinde numai maşini electrice este la cel mult 18 ani distanţă.
Raportul ING, unul dintre cele mai optimiste de până acum pe această temă, arată că motivele care împiedică în prezent oamenii să cumpere maşini electrice vor dispărea într-o perioadă relativ scurtă de timp.

Încrederea consumatorilor în automobilele electrice va creşte rapid pe măsură ce preţurile bateriilor vor scădea, autonomia acestora va creşte, iar timpii de încărcare vor fi din ce în ce mai mici.
În raport se arată că, în următoare decadă, autonomia maşinilor electrice va ajunge la peste 600 de kilometri între încărcări.

Conform celor de la ING, undeva între 2017 şi 2024, maşina electrică va deveni alegerea mai raţională, întrucât aceasta va deveni mai atrăgătoare decât automobilele tradiţionale care folosesc benzină sau motorină.

Experţii ING se aşteaptă ca în următorii ani maşinile electrice să fie mai ieftine şi să beneficieze de o infrastructură mai bună decât cele care consumă combustibili fosili.

Raportul vorbeşte şi despre provocările pe care trecerea la maşini electrice le va aduce pentru europeni. Producătorii auto din Europa deţin doar 3% din producţia de baterii, ceea ce înseamnă că aceştia vor fi dependenţi de ţări precum China şi Japonia din acest punct de vedere.

Pe de altă parte, maşinile electrice înseamnă mai puţine job-uri, întrucât procesul de producţie este mai automatizat. Însă, această problemă ar trebui să se regleze de la sine, pe măsură ce modelul tradiţional de business va trece de la unul bazat pe vânzări, la unul care pune accentul pe servicii.

Citeşte mai departe ...

ȘOC. Mercedes, acuzată că a manipulat 1.000.000 de mașini

Acţiunile grupului german Daimler, producătorul autovehiculelor marca Mercedes, au deschis şedinţa de joi în scădere cu 2,5% după publicarea în presă a unor informaţii potrivit cărora grupul ar fi vândut peste un milion de vehicule cu motoare pe care le-a manipulat pentru a părea mai puţin poluante, un demers similar cu cel de care este acuzat compatriotul Volkswagen, informează AFP.

Citeşte mai departe ...

România, tigrul Europei în materie de mașini

Înmatriculările de autoturisme noi în Uniunea Europeană (excluzând Malta) au crescut cu 2,1% în iunie, la 1,49 milioane - cel mai ridicat nivel din 2007, înaintea crizei financiare - în timp ce România a raportat cel mai semnificativ avans, arată datele publicate vineri de Asociaţia Constructorilor Europeni de Automobile /ACEA/, transmit Reuters şi Bloomberg.

Citeşte mai departe ...

Ford a lansat Fiesta, Generația 7 la București

Ford România şi reţeaua sa de distribuitori autorizaţi lansează joi a şaptea generaţie a automobilului de clasă mică Ford Fiesta, ale cărui preţuri încep de la 10.000 de euro (fără TVA), pentru versiunea de echipare Trend, cu trei uşi şi motor de 1,1 litri, pe benzină, şi 70 CP.

Citeşte mai departe ...
Abonează-te la acest feed RSS

Categorii

Site-uri recomandate

GRUPURI FACEBOOK

Unelte

Despre noi

Social

×

Abonează-te la newsletter!

Fii primul care primește pe email știrile cele mai fierbinți din transporturi!

Va puteti dezabona oricand de la newsletter.