Video: CEA MAI BUNĂ FIRMĂ DE TRANSPORT PERSOANE DIN ROMÂNIA 2018
A înmânat premiul Zsombor Vajda, Director Vânzări Deltabloc România:
A înmânat premiul Zsombor Vajda, Director Vânzări Deltabloc România:
Traficul a fost restricţionat, vineri dimineaţă, pe Autostrada Sibiu-Deva, după ce o autoutilitară a luat foc în trafic, şoferul reuşind să se salveze. Tot pe autostradă, la o distanţă de mai puțin de un kilometru, a luat foc un autoturism, ambele incidente producându-se în judeţul Sibiu, între Sălişte şi Sebeş, arată news.ro.
Asociaţia Pro Infrastructură afirmă, joi, într-o postare pe Facebook, că, deşi în Europa reducerea riscurilor aferente trecerilor la nivel cu calea ferată este prioritară, România bate pasul pe loc şi nu a finalizat nicun proiect pentru eliminarea acestora. Ba mai mult, deşi se fac reconstrucţii complete extrem de costisitoare pe sute de kilometri de cale ferată, se construiesc noi treceri la nivel cu calea ferată.
Secretarul de stat în Ministerul Transporturilor Ovidiu Sîrbu (ALDE) a anunţat, joi, că linia de cale ferată Braşov-Simeria, pe care se va circula cu o viteză maximă de 160 km/h, va fi finalizată până la sfârşitul acestui an.
Deputatul PNL Marius Bodea, secretar al Comisiei pentru transporturi şi infrastructură, îi cere ministrului Transporturilor, Lucian Şova, să reevalueze procesul de selecţie a membrilor din conducerea TAROM, susţinând că unele posturi au devenit sinecuri pentru oameni din PSD.
A înmânat premiul Alina Anton-Pop, Director Marketing&PR Revista TIR:
Ministrul Transporturilor, Lucian Şova, spune că întrebarea cea mai „neplăcută” pe care o primeşte este de ce în România sunt atât de puţine autostrăzi, Şova apreciind că întrebarea este una legitimă. În context, ministrul susţine că în ultimii 30 de ani s-a construit „foarte puţin şi destul de haotic”
„Cea mai neplăcută întrebare pe care mi-o pun oamenii este de ce avem atât de puţine autostrăzi astăzi în România şi este o întrebare extrem de legitimă, pentru că totuşi privim înapoi la 30 de ani privim înapoi şi facem comparaţii cu alte ţări care tot în perioada anilor '90 au ieşit din dictatura comunistă şi au dezvoltat o infrastructură de transport rutier mult mai modernă. Spun că este neplăcută această întrebare în primul rând pentru că nu mă caracterizează faptul că îmi place să dau explicaţii sau să mă refer la greaua moştenire şi răspunsul pe care-l dau eu este că deşi s-a făcut puţin, foarte puţin şi destul de haotic, cel puţin în ultima perioadă în mandatul pe care mi l-am asumat, am organizat lucrurile mult mai bine” a afirmat Lucian Şova într-o emisiune la TVR, miercuri seară.
Ministrul Transporturilor a precizat că are două „axe prioritare”, în ceea ce priveşte infrastructura de transport rutier, una fiind finalizarea proiectelor începute deja şi care au stagnat „din diverse motive, cele mai multe dintre ele tot birocratice, ani de-a rândul”, iar a doua fiind pregătirea unor proiecte „care să meargă mult mai bine, să fie uşor finanţabile, să fie agreate înainte de a fi începute de către partenerii europeni”.
Asociaţia Victimelor Accidentelor de Circulaţie (AVAC) a avertizat joi că, în România, victimele infracţiunilor sunt supuse unor tratamente aflate în contradicţie cu Convenţia Europeană a Drepturilor Omului, cu Constituţia României, precum şi cu alte acte normative comunitare şi naţionale.
Fostul ministru al Turismului Elena Udrea şi fosta şefă DIICOT Alina Bica au fost reţinute de Biroul Naţional Interpol din Costa Rica, anunţă instituţia, care precizează că ele au fost ridicate de pe stradă. Veronel Rădulescu, avocatul Elenei Udrea, reţinută de Biroul Naţional Interpol din Costa Rica de pe stradă, alături de Alina Bica, spune că instanţa va ţine cont, cu siguranţă, de faptul că fostul ministru are un copil de câteva zile, care nu poate fi despărţit de mamă, potrivit legislaţiei din Costa Rica, dar şi de statutul de azilant, din care decurge dreptul de a nu fi extrădat. Ministrul Justiţiei, Tudorel Toader, spune, legat de reţinerea Elenei Udrea, că procedura de extrădare va parcurge etapele legale, el spunându-le jurnaliştilor să nu facă "din acest personaj" un subiect naţional, scrie news.ro.