Șoseaua de Centură Zalău costă 6 milioane de lei

Șoseaua de Centură Zalău costă 6 milioane de lei

COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Solicitant, a elaborat și depus în data de 16.05.2022, Aplicația de Finanțare pentru proiectul Varianta ocolitoare Zalau Nord - Alternativa pentru descongestionarea traficului rutier pe DN 1H în localitatile Zalau, Criseni, Hereclean în vederea obținerii de finanțare nerambursabilă alocată prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020, în cadrul Axei Prioritare - Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil si eficient, Obiectiv Specific OS 2.1 Apel de proiecte pentru DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII RUTIERE - sprijin pregatire proiecte de investitii, Operațiunea- Cresterea mobilitatii pe reteaua rutiera TEN-T globala.

Obiectivul general al proiectului este imbunatatirea competitivitatii economice a Romaniei prin dezvoltarea infrastructurii de transport care faciliteaza integrarea economica in UE, contribuind astfel la dezvoltarea pietei interne cu scopul de a crea conditiile pentru cresterea volumului investitiilor, promovarea transportului durabil si a coeziunii in reteaua de drumuri europene.

Obiectivele specifice ale proiectului:

1. Studiu de Fezabilitate

2. Proiect Tehnic de Executie in conformitate cu HG 907/2016, inclusiv detalii de executie

Valoarea totală a proiectului este de 6,491,160.00 lei și va fi finanțat prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 85% contribuția Uniunii Europene din Fondul European de Dezvoltare Regionala - 4,646,032.00 lei, 15% contribuția proprie 819,888.00 lei, restul de 1,025,240.00 lei reprezentând cheltuieli neeligibile inclusiv TVA.

Durata proiectului: 17 luni

Login pentru a posta comentarii.
înapoi la antet

Categorii

Site-uri recomandate

GRUPURI FACEBOOK

Unelte

Despre noi

Social

×

Abonează-te la newsletter!

Fii primul care primește pe email știrile cele mai fierbinți din transporturi!

Va puteti dezabona oricand de la newsletter.