S-a aflat de ce s-a lovit camionul de limitatorul din Pasajul Unirea Recomandat

S-a aflat de ce s-a lovit camionul de limitatorul din Pasajul Unirea

Primarul sectorului 4, Daniel Băluță, spune că incidente precum cel din Pasajul Unirii, unde un TIR a rupt limitatorul de înălțime la intrare, blocând circulația în zonă, sunt cauzate de șoferii care nu respectă indicatoarele și regulile.

"Astăzi avem o problemă de matematică foarte simplă. Un autotren de 4,20 metri a încercat să intre într-o poartă de gabarit de 3,5 metri, iar înălțimea maximă în pasaj este de 3,7 metri", a declarat edilul, într-o intervenție la Digi24. Volume 90% embed Germania caută 80.000 de șoferi de TIR Accident grav în Olt, soldat cu 3 morți Accident cu 4 morți la Sibiu Șoferii de TIR nu mai sunt scutiți de carantină TIR „înfipt” în sensul giratoriu nou construit Prințul Charles, sărutat de o femeie în timpul unei băi de mulțime Bogățiile Coroanei. Averea Reginei Elisabeta a II-a Sursele de căldură periculoase revin în casele românilor God Save The King, cântat pentru prima oară după 70 de ani

"Problema este legată de faptul că, din păcate, există destul de mulți participanți la trafic care nu respectă indicatoarele de circulație. Cu incidentul de astăzi avem o problemă de matematică foarte simplă. Un autotren de 4,20 m a încercat să intre într-o poartă de gabarit 3,5 m, iar înălțimea maximă în pasaj este de 3,7 m. Mai mult decât atât, restricția de înălțime a fost prezentă încă de la deschiderea pasajului, pe poarta veche și sunt suficient de multe fotografii cu vechea poartă. Era trecută aceeași înălțime. Din păcate, acea poartă chiar dacă avea indicator de 3,5 m avea o înălțime mai mare, astfel că în anul 2021, după cum știți, un TIR pur și simplu s-a înfipt în plafonul pasajului", a declarat primarul sectorului 4. Daniel Băluță: Nu este nici mai mult, nici mai puțin asfalt decât trebuie Daniel Băluță a făcut un apel către respectarea indicatoarelor de circulație și a regulilor, astfel încât investiția făcută din bani publici la Pasajul Unirii să poate fi protejată și dă asigurări că stratul de asfalt este corespunzător. "

Măsurile pe care le-am luat, acelea de respectare a limitării de înălțime, nu fac altceva decât să protejeze această investiție făcută din banii publici. Și apelul pe care îl fac este acela de a respecta indicatoarele de circulație și regulile și îi asigur pe toți participanții la trafic că nu este nici mai mult, nici mai puțin asfalt decât trebuie, că înălțimea porții este de 3,54 m. Prin ea poate să treacă un vehicul cu înălțimea maximă de 3,5 m", spune acesta "S-au făcut probe înainte de a deschide pasajul" De asemenea, primarul sectorului 4 a explicat au fost făcute probe înainte de a deschide pasajul.

"Avem teste făcute cu autobuzul STB, cu autotren cu înălțimea prevăzută în talon de 3,5 m. Faptul că au existat astfel de incidente, că două autocare și un autotren nu au respectat această investiție, astea dovedesc că măsurile luate sunt corecte, pentru că în caz contrar avariile suferite pentru această investiție ar fi fost unele de amploare. (...) E o altă problemă la care Poliția Rutieră trebuie să răspundă.

Traficul unui astfel de vehicul în oraș este restricționat. Desigur că există situații speciale când vehicule de genul acesta pot avea autorizatii speciale. Nu cunosc acest aspect, însă măsura pe care Sectorul 4 a luat-o a fost de a indisponibiliza acest vehicul până când daunele pe care le-a provocat vor fi recuperate. Așa cum orice vehicul înmatriculat în România care provoacă daune, până nu le achită nu are cum să părăsească teritoriul țării", a mai transmis edilul. "Este adevărat că în 4 zile am avut 3 astfel de incidente, însă repet că ele sunt generate nu de un viciu de construcție, pentru că am luat toate măsurile împreună cu Poliția pentru a preveni astfel de situații, ci sunt provocate de neglijența celor care participă la trafic", a mai spus Băluță, la Digi24.

 

Informaţiile publicate pe site-ul Digi24.ro pot fi preluate, în conformitate cu legislația aplicabilă, doar în limita a 120 de caractere.


schmitz gotha video


schmitz ecoflex video

Login pentru a posta comentarii.
înapoi la antet

Categorii

Site-uri recomandate

GRUPURI FACEBOOK

Unelte

Despre noi

Social

×

Abonează-te la newsletter!

Fii primul care primește pe email știrile cele mai fierbinți din transporturi!

Va puteti dezabona oricand de la newsletter.