Intrarea în Schengen: 2.000 de camioane vor intra, zilnic, în Bulgaria
- Scris de tirmagazin3
- Imprimare
Autoritățile din Bulgaria au reluat astăzi lucrările de reparație pe tronsonul bulgar al podului de peste Dunăre de la Ruse. Având în vedere că Bulgaria și România sunt deja în spațiul Schengen, încă din primele zile ale noului an, traficul a crescut cu circa 20%, transmite Rador.
Prefectul de la Ruse, Dragomir Draganov, a explicat că acum șoferii de TIRuri nu sunt supuși controlului la frontieră și plătesc doar o taxă pentru a trece podul. „Algoritmul privind coadă virtuală nu va fi reluat după ce va fi reparat podul de peste Dunăre”, a declarat el pentru postul NovaTV. Reamintim că algoritmul a fost creat în urmă cu doi ani, când ambuteiajele create de TIRuri blocaseră tot orașul, potrivit Rador Radio România.
„Traficul depinde de câte camioane vor fi lăsate să intre la PCTF de la Kapitan Andreevo. Ne așteptăm la o creștere a traficului, la sfârșitul lunii ianuarie. Înainte de Anul Nou, treceau 1.300-1.400 de camioane pe zi, acum vor fi aproximativ 2.000”, a subliniat el.
„Sperăm ca sistemul de plată online pentru vehiculele grele de marfă să fie operațional cât mai curând posibil. Acest sistem este testat atât pentru România, cât și pentru Bulgaria. În 4-5 luni va fi operațional”, a mai spus Draganov. Conform planului, lucrările de reparație vor dura doi ani, șase luni au trecut deja. Activitatea de la pod a fost întreruptă doar în perioada sărbătorilor de iarnă. Potrivit spuselor prefectului de Ruse, este de așteptat ca organizarea traficului să fie îmbunătățită.
Articole înrudite
- Un microbuz cu români s-a răsturnat în Austria
- Un camion mai aerodinamic poate reduce consumul de combustibil cu 10%
- Un șofer a rămas blocat într-un oraș. A fost păcălit de GPS
- Cum sunt „jefuiți” șoferii români de camion de 40 euro la granița cu Bulgaria
- Radare fixe montate pentru verificare RCA și a rovinietei