Camioanele așteaptă 5 ore să iasă pe la Giurgiu. Care e motivul?
- Scris de tirmagazin3
- Imprimare

Camioanele care ies din ţară, prin PTF Giurgiu, au de aşteptat aproape cinci ore la controlul de frontieră din cauza numărului mare de mijloace de transport prezente pentru tranzit într-un interval scurt de timp, ITPF Giurgiu a suplimentat arterele de control de la patru la cinci, pentru fluidizarea traficului, potrivit Agerpres.
"Înregistrăm o medie a timpului de aşteptare ridicată pe sensul de ieşire din ţară la camioane. Aceste valori sunt determinate de numărul mare de mijloace de transport prezente pentru tranzit într-un interval scurt de timp. La nivelul Inspectoratului Teritorial al Poliţiei de Frontieră Giurgiu au fost dispuse toate măsurile aflate în competenţă pentru reducerea timpilor de aşteptare şi asigurarea unui control operativ.
Pentru fluidizarea traficului au fost suplimentate arterele de control şi numărul poliţiştilor de frontieră care îşi desfăşoară activitatea la controlul documentelor. Traficul prin PTF Giurgiu la turisme se desfăşoară în condiţii normale pe câte cinci artere de circulaţie pe sensul de intrare în ţară şi pe câte trei artere de circulaţie pe sensul de ieşire din ţară. Pentru autocamioane, traficul prin PTF Giurgiu se desfăşoară pe câte patru artere de circulaţie pe sensul de intrare în ţară şi pe câte cinci artere de circulaţie pe sensul de ieşire din ţară', a declarat joi, pentru AGERPRES, purtătoarea de cuvânt a ITPF Giurgiu, Raluca Stan.
În ultimele 24 de ore, la graniţa cu Bulgaria au efectuat formalităţi de frontieră prin PTF Giurgiu, pe sensul de intrare în ţară aproximativ 1.300 de camioane, 750 de autoturisme şi 4.300 de persoane, iar pe sensul de ieşire din ţară aproximativ 1.400 de camioane, 550 de autoturisme şi patru mii de persoane.
Articole înrudite
- Un camion cu apă minerală s-a răsturnat după ce o bucată de drum s-a surpat
- Un camion a lovit un autocar cu 60 de persoane
- Camioanele și autobuzele, verificate la sânge în trafic. ROADPOL se întoarce
- VIDEO Un camion a ajuns în șanț. Șoferul a condus prea tare pe ploaie
- Șoferi de camion prinși cu cartelele tahograf ale unor colegi. Ce au pățit?