Bosch, parteneriat cu mediul universitar
- Scris de tirmagazin3
- Imprimare
Grupul Bosch în România a încheiat un parteneriat cu Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca, privind lansarea - în octombrie 2017 - a programului de masterat în domeniul ingineriei electrice, intitulat 'Sisteme şi structuri electrice avansate'.
Potrivit comunicatului, programul masteral va fi lansat la începutul anului universitar 2017-2018, iar admiterea va avea loc la Facultatea de Inginerie Electrică, din cadrul Universităţii Tehnice din Cluj-Napoca, în perioada 17-20 iulie 2017. În plus, Centrul de Inginerie Bosch din Cluj-Napoca va oferi studenţilor merituoşi burse de excelenţă în funcţie de performanţă. Beneficiarii burselor vor fi selectaţi în urma unui interviu, care se va desfăşura la începutul fiecărui an de studiu.
'Bosch investeşte în viitor. Iar pentru noi viitorul înseamnă studenţii, viitorii noştri angajaţi. Nicio companie nu poate creşte fără specialişti bine pregătiţi. Noi susţinem mediul academic şi investim în comunităţile locale. Parteneriatul între Centrul de Inginerie Bosch şi Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca, reprezintă pentru noi unul dintre cei mai importanţi paşi spre o colaborare echilibrată şi benefică, atât pentru viitorul companiei noastre, cât şi pentru comunitatea locală', a declarat Dennis Raabe, managerul Centrului de Inginerie Bosch din Cluj.
În cadrul programului, studenţii vor avea posibilitatea să-şi dezvolte aptitudini şi competenţe profesionale de înaltă calitate, care vor spori capacitatea lor de inserţie profesională. De asemenea, cei interesaţi vor avea posibilitatea să se angajeze pe timp de vară, printr-un program special conceput pentru studenţi şi astfel să acumuleze experienţă înainte de finalizarea studiilor.
Grupul Bosch este prezent pe piaţa din România de peste 20 de ani şi numără peste 4.800 de angajaţi în patru entităţi. În anul 2016, Bosch a înregistrat un volum de vânzări de 332 milioane de euro pe piaţa din România.
Grupul Bosch este un lider global în furnizarea de tehnologii şi servicii. Acesta are aproximativ 390.000 de angajaţi în întreaga lume (status la 31 decembrie 2016). Conform cifrelor preliminare, compania a generat vânzări de peste 73,1 miliarde de euro în 2016.