Infrastructura

La ce autostrăzi se lucrează în acest moment

Marile proiecte de investiţii în infrastructură au fost accelerate, iar în acest moment sunt 164 de kilometri de şantiere deschise pentru autostrăzi şi drumuri naţionale, a declarat, marţi seara, ministrul Transporturilor, Infrastructurii şi Comunicaţiilor, Lucian Bode.

Citeşte mai departe ...

CNAIR planifică să termine centura orașului Rădăuți în 10 ani. Are 16 kilometri

COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Solicitant, a elaborat și depus in data de 30.04.2020 Aplicația de Finanțare pentru proiectul "Centura Municipiului Rădăuți" în vederea obținerii de finanțare nerambursabilă alocată prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020, în cadrul Axei Prioritare 2-Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil și eficient, Obiectiv Specific 2.2. Apel de proiecte pentru DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII RUTIERE-proiecte noi de investiții, Operațiunea- Creșterea accesibilității zonelor cu o conectivitate redusă la infrastructura rutieră a TEN-T.

Citeşte mai departe ...

Al doilea tronson al Autostrăzii Sibiu - Pitești are constructor

Al doilea tronson de pe autostrada A1 Sibiu - Pitești care va avea constructor este cel de 30,35 km în continuarea actualei A1 București - Pitești și până la Curtea de Argeș. Este vorba despre secțiunea 5 a autostrăzii, iar contractul de aproape 390 de milioane de euro va fi semnat cu Astaldi, după aproape trei ani cât a durat licitația. Pe A1 Sibiu - Pitești se mai lucrează în prezent pe circa 13 km de la Sibiu la Boița.

Citeşte mai departe ...

România pierde 50 de milioane de euro după ce ex-ministrul Cuc ar fi reziliat abuziv un contract pe autostrada Lugoj - Deva

În august 2017, după vizite cu presa pe șantier în care s-au răstit la constructori, ministrul Cuc și Ștefan Ioniță, șeful Companiei de Autostrăzi de la acel moment, au reziliat contractul cu firma Salini pentru secțiunea cu tuneluri din Lotul 2 al autostrăzii Lugoj - Deva - singura bucată care acum lipsește de la Sibiu la Nădlac. Acum, constructorul a câștigat la Curtea Internațională de Arbitraj daune de circa 50 de milioane de euro. Mai mult, arbitrii au stabilit că fostul contract încă e în vigoare, într-un moment în care CNAIR încearcă cu disperare, pe ultima sută de metri, să contracteze lucrările la tuneluri pentru a nu fi nevoită să dea banii europeni înapoi pe toată autostrada Lugoj - Deva.

Citeşte mai departe ...
Abonează-te la acest feed RSS

Categorii

Site-uri recomandate

GRUPURI FACEBOOK

Unelte

Despre noi

Social

×

Abonează-te la newsletter!

Fii primul care primește pe email știrile cele mai fierbinți din transporturi!

Va puteti dezabona oricand de la newsletter.