VIDEO A fost montat cablul principal al Podului de la Brăila de peste Dunăre
Podul suspendat peste Dunăre costă 2 miliarde de lei, a trecut de 55% grad de execuțier și va fi deschis în 2023.
Podul suspendat peste Dunăre costă 2 miliarde de lei, a trecut de 55% grad de execuțier și va fi deschis în 2023.
Podul peste Dunare este un pod rutier suspendat aflat în construcție între municipiul Braila și satul Smardan (jud. Tulcea) din Romania. Contractul pentru construirea podului a fost semnat la 15 ianuarie 2018, de către Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) ca beneficiar și asocierea Astaldi – IHI Infrastructure Systems ca antreprenor.
Potrivit unor surse din Ministerul Transporturilor, vineri, 17 iulie 2021, la prânz, Mariana Ioniță a fost demisă din funcția de director general al Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).
Primul tronson din Autostrada Sibiu - Pitești de 13 km a ajuns la un stadiu de 13 km.
Preşedintele Consiliului Judeţean (CJ) Bihor, Ilie Bolojan, a declarat marţi, într-o conferinţă de presă, că preconizează ca până în anul 2023 să fie finalizată centura ocolitoare a comunei Sânmartin, de 5,7 kilometri, în zona cea mai circulată a judeţului.
Constructorul care lucrează la modernizarea Transalpinei de Apuseni ar urma să reia lucrul în cursul acestei săptămâni, după ce s-a înţeles cu reprezentanţii Consiliului Judeţean Alba asupra creşterii valorii lucrărilor.
Pe tronsonul I al autostrăzii Sibiu Pitești (Sibiu - Boița) lucrările au trecut de 50%.
Antreprenorul efectuează investigaţii geotehnice în vederea stabilirii naturii şi amplitudinii fenomenului de alunecare de teren de pe amplasamentul viitorului tronson de autostradă Nădăşelu - Zimbor, parte a autostrăzii Transilvania, a anunţat vineri Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).
Déjà-vu pe AutostradaTransilvania între Nădășelu și Zimbor: o alunecare masivă la km 11+300 și numeroase zone cu sol instabil care au dat bătăi de cap și constructorilor anteriori - Bechtel a sărit peste acest tronson și a început lucrările dincolo de Suplacu de Barcău spre graniță și Maltauro căruia i s-a reziliat contractul înainte de a pune o cupă de excavator în teren după ce a cerut costuri suplimentare imense.