Infrastructura

OFICIAL. Cât ar costa și când s-ar putea finaliza Centura București

Bucureștiul ar putea avea o centură modernă, cu mai multe benzi, sensuri despărțite, intersecții cu pasaje și fără conflicte de trafic, dar și o autostradă nouă de centură - A0 pe inelul exterior - până în 2024 dacă autoritățile de la drumuri ar respecta un plan detaliat realizat de un consultant extern la comanda Băncii Europene de Investiții. Planul detaliat obținut de HotNews.ro a fost finalizat de curând și prevede investiții de circa 1,7 miliarde de euro și un studiu detaliat de trafic și al soluțiilor potrivite pentru mai multe intersecții. Toate proiectele pot fi realizate din bani europeni, iar singura condiție acum este ca autoritățile de la drumuri să respecte planul conturat de experții BEI.

Citeşte mai departe ...

Bani cu nemiluita pentru drumuri!

În perioada 30 aprilie - 2 iulie 2018 este deschisă o sesiune de apeluri de proiecte pentru finanţări nerambursabile destinate modernizării drumurilor de interes regional din Bucureşti-Ilfov, Vest şi Muntenia, în cadrul Programului Operaţional Regional.

Citeşte mai departe ...

Trei kilometri de autostradă care trebuiau finalizați de șase ani

În zona Petricani - Pipera ar urma să fie deschisă traficului în acest an și ultima porțiune aflată în construcție din autostrada A3 București - Ploiești. Șantierul pentru ultimii 3 km din Petricani în Popasului este în stadiu avansat, iar noi imagini din dronă realizate de Asociația Construim România arată cum se va lega „ciotul” de autostradă de șoseaua Petricani, cum va arăta rondul de la Gherghiței și pasajul de autostradă peste calea ferată București-Constanța.

Citeşte mai departe ...

Război total pe Centura București. Primăria Vs Ministerul Transporturilor

Centura Capitalei ar putea trece de la Compania de Drumuri din subordinea Ministerului Transporturilor la Primăria Capitalei, susține primarul Gabriela Firea, care a declarat că o astfel de decizie a fost luata „principial”. Pe de altă parte reprezentanții Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere au infirmat că o astfel de decizie a fost luată și fac trimitere la un răspuns oferit anul trecut în care detaliau imposibilitatea legală de a face acest transfer, având în vedere că pe centură sunt proiecte pe fonduri europene. Surse din Minister spun că o decizie fermă nu s-a luat, ci abia s-a înființat un grup de lucru cu specialiști de la Ministerul Transporturilor, PMB și CNAIR pentru a studia aspectele legale.

Citeşte mai departe ...

Autostrada Sebeș-Turda a crăpat înainte să fie deschisă

Noi probleme au fost semnalate în aceste zile pe Autostrada Sebeș – Turda. După ce au început reparațiile pe porțiunea din Lotul 3 „alunecoasă ca gresia” și pe Lotul 4 sunt necesare intervenții. Marginea șoselei a început să crape pe o porțiune iar taluzul a luat-o la vale. Constructorul spune că problemele vor fi remediate, fiind necesare lucrări minore.

Citeşte mai departe ...

Ce ne trebuie autostrăzi. CNAIR dă 200.000.000 să ne apere de inundații

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a demarat miercuri trei licitaţii pentru a cumpăra servicii de întreţinere a drumurilor şi prevenire a efectelor inundaţiilor, pe patru ani, pentru drumurile administrate de trei Direcţii Regionale de Drumuri şi Poduri (DRDP), valoarea cumulată a contractelor fiind de 197,2 milioane lei, fără TVA, potrivit unor anunţuri publicate pe Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP).

Citeşte mai departe ...
Abonează-te la acest feed RSS

Categorii

Site-uri recomandate

GRUPURI FACEBOOK

Unelte

Despre noi

Social

×

Abonează-te la newsletter!

Fii primul care primește pe email știrile cele mai fierbinți din transporturi!

Va puteti dezabona oricand de la newsletter.