Infrastructura

Exclusiv Print: POARTA DE INTRARE A ROMÂNIEI ÎN COLAPS. COMPANIA DE DRUMURI NU A PUTUT REABILITA 11 KILOMETRI ÎN ȘAPTE ANI

Sudul țării a fost mereu la putere prin reprezentanții săi politici, dar –paradoxal– a fost văduvit de drumuri bune. Modernizarea drumului spre Giurgiu, care riscă să dureze peste un deceniu, este dovada vie a nepăsării.

Drumul București-Adunații Copăceni reprezintă una dintre cele mai aglomerate ieșiri din București, fiind tranzitat zilnic de mii de camioane care ies din România spre Bulgaria sau care vin din sud-estul Europei, în tranzit prin România, spre a ajunge în Occident.

Citeşte mai departe ...

Pe ce drumuri se lucrează vara asta

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere anunţă participanţii la trafic că in această perioadă, pe reţeaua rutieră din administrare (drumuri naţionale şi autostrăzi), se execută lucrări de întreţinere periodică, constând în tratamente bituminoase, covoare asfaltice, straturi bituminoase foarte subţiri. Conform normativului de întreţinere, pentru o perioadă de minim 15 zile aceste sectoare noi rămân sub trafic, fără marcaje rutiere. Aceasta pentru ca substanţele volatile din mixtură asfaltică, să se poată evapora fără să afecteze componenţa vopselei de marcaj şi implicit retroreflexia si luminanţa acesteia.

Lucrările de întreţinere periodică se execută pe următoarele drumuri naţionale:

Citeşte mai departe ...

Șefa DNA Codruța Kovesi implicată în scandalul Autostrăzii Prăbușite Sibiu-Orăștie

Despre autostrada Sibiu-Orăștie s-a tot vorbit în ultimul timp. Este autostrada scufundată, cea care s-a stricat la zece luni de la darea în folosință. S-a încercat acreditarea ideii că defecțiunile au apărut din cauză că a fost inaugurată înainte de vreme, din motive de campanie electorală. Probabil că acestea au fost argumentele avocaților companiei constructoare Salini Impregilio în cadrul arbitrajului de la Paris, altfel nu se explică cum de statul roman, prin CNAIR, a fost „condamnat” să plătească italienilor aproximativ 20 de milioane de euro.

Citeşte mai departe ...

Cu ce bani se va construi Autostrada Pitești-Sibiu

Fondul Suveran de Dezvoltare şi Investiţii va contribui la dezvoltarea de proiecte de infrastructură, primul dintre acestea fiind Autostrada Sibiu-Piteşti, a afirmat marţi ministrul Economiei, Mihai Fifor, la o întrevedere cu ambasadoarea Franţei la Bucureşti, Michèle Ramis.

Citeşte mai departe ...

Autostrăzile NU se închid

Compania a anunţat că, în această perioadă, se desfăşoară reparaţii periodice pe mai multe sectoare de autostradă, printre care intersecţia dintre autostrada Arad-Oradea (A11) şi Drumul Naţional 7 (DN 7), autostrada Bucureşti-Nădlac (A1), pe sensul de mers Timişoara-Arad, A1, pe sectorul Deva-Simeria, în zona Simeria, şi Autostrada Transilvania (A3), pe sensul de mers Turda-Gilău.

Citeşte mai departe ...

Drumul Național 64 REPARAT

Varianta de ocolire provizorie a Drumului Naţional 64, în comuna Găneasa, unde traficul rutier a fost închis, în urmă cu o săptămână, din cauza avarierii unui pod peste un pârâu, a fost dat în folosinţă sâmbătă seara.

Citeşte mai departe ...
Abonează-te la acest feed RSS

Categorii

Site-uri recomandate

GRUPURI FACEBOOK

Unelte

Despre noi

Social

×

Abonează-te la newsletter!

Fii primul care primește pe email știrile cele mai fierbinți din transporturi!

Va puteti dezabona oricand de la newsletter.