C5. De ce trebuie ca Grindeanu să rămână ministru al Transporturilor! Recomandat

C5. De ce trebuie ca Grindeanu să rămână ministru al Transporturilor!

COLOANA A CINCEA. Sorin Grindeanu, poreclit "Lino-LEUL" Transporturilor, a devenit atât de ahtiat după putere și bani, că nu se mai dă dus de bună voie de pe funcția de ministru.

"Rotativa nerotitoare" dintre PNL și PSD a rămas blocată pentru că miniștrii care sunt în acest moment "la ciolan" nu mai vor să plece.
Primul care se ține cu dinții de scaun este chiar "Întâiul gheneral al țării", premierul Nicolae Ciucă.
Pentru a complica și mai mult lucrurile, însuși președintele Ciolhanis a provocat, cu sprijinul "agenturilor" din subordine, o criză în sistemul de educație. Pornită ușor, pe fondul nemulțumirii cronicizate a profesorilor, greva generală a fost folosită de gașca lui Ciolhanis pentru a amâna stupid denumita rotativă. Dar uneori, focul pe care îl poți porni cu o singură scânteie nu poate fi stins de toți pompierii din lume la un loc!
Pornită prin intermediul șantajabililor lideri sindicali, greva generală din învățământ a scăpat de sub control și nu s-a mai oprit la "comanda comandantului" suprem în ciuda amenințărilor cu "îndrăzneala".
Profesorii au cerut mai mulți bani, adică exact ceea ce actualii guvernanți s-au angajat prin ultrasecretul PNNR să nu îi dea.
Între propriul poporul și stăpânii de facto ai actualei puteri, adică marii creditori internaționali, puterea "neofanariotă" de la București merge pe mâna celor din urmă!
Explicațiile sunt simple!
Pe de o parte, ca să poată fura cu aceeași relaxare, creditele externe înrobitoare pentru România trebuie să curgă în continuare.
În loc de concluzie: Pe de altă parte, poporul român nu dă premii, medalii, eșarfe, titluri și alte astfel de "macaroane" mult iubite de indivizii care ne conduc!

Motive de motive
Am identificat nu mai puțin de 12 motive pentru care Sorin Grindeanu trebuie neapărat să rămână pe postul de ministru al Transporturilor.

1. A fost lacheul lui Dragnea
A fost numit premier al României, în anul 2017, de către marele infractor național Liviu Dragnea.
În loc de concluzie: După o vizită neprotocolară cu nevasta acasă la președintele Ciolhanis, la Sibiu, l-a trădat mișelește pe "Livache"!

2. "Ierea" premier când oamenii au fost bătuți de jandarmi
În mandatul său, "noaptea ca hoții", a adoptat o măsură de amnistiere a unor fapte penale, cu scopul unic de a-l scăpa de pușcărie pe Liviu Dragnea.
În loc de concluzie: Cei care au protestat împotriva acestui act normativ au fost bătuți de jandarmi în Piața Victoriei, pe 10 august 2017, de le-a sunat apa în cap mai tare decât pe vremea Miliției lui Ceușescu!

3. Este total incompetent
De formație informatician, la început, când a fost pus pe funcția de ministru, Grindeanu nu se pricepea deloc la transporturi.
În loc de concluzie: Dar acum, acum să-l vezi!!! Ca la început.

4. A organizat grupul de lângă Parcul Carol
Ce ar mai fi fost traficl de influență în ziua de azi dacă Sorin Grindeanu nu ar fi organizat mica grupare de la un "hoteluș" de lângă Parcul Carol din București.
În loc de concluzie: Nu ar fi avut unde să se întâlnească pentru combinații austrieci ca Blecken Schweiner și Snitzel Wagen!

5. A delegat toate activitățile legate de buna funcționare a MT
Miserupist, cum îl știm și cum se știe, Grindeanul nu se ocupă de absolut nimic din activitatea de zi cu zi a Ministerului Transporturilor, după ce a delegat către locotenenții săi rezolvarea tuturor problemelor majore și minore ale instituției.
În loc de concluzie: Mai politruc decât toți secretarii de partid de pe vremea statului comunist, Sorinel merge exclusiv pe combinații.

6. Se ocupă doar de marile "sifoane" de bani publici
Faptul că nu îl interesează activitatea din MT nu îl împiedică pe grindean să tragă sfori pentru ca firmele clientelare să câștige licitații din zona infrastructurii rutiere și feroviare.
În loc de concluzie: Și unde se pot sifona mai bine banii publici decât la CNAIR și CFR?

7. Nu îl interesează transporturile rutiere
Deși 75% din transporturile din România sunt rutiere, Sorinel este preocupat doar de restul de 25%, unde miroase a plasare de bani publici.
În loc de concluzie: Pe grindean nu l-ar interesa transporturile rutiere nici dacă l-ar călca un camion pe trecerea de pietoni!

8. Ne-a umplut de firme turcești
Deși fac lucrări de cea mai proastă calitate sau încasează avansuri și nu mai fac lucrări, firmele turcești câștigătoare de licitații s-au înmulțit ca buruienile în mandatul lui Grindeanu.
În loc de concluzie: Totul se datorează limbii pline de muzicalitate și conotații pe care o vorbesc turcii: bacșiș, peșcheș, șpagă, rüșvet.

9. A reziliat mai mult decât a dat în circulație
Mandatul de ministru al lui Grindeanu a fost marcat de mai multe rezilieri de contracte pentru construcția de drumuri, decât semnarea de noi contracte.
În loc de concluzie: Acum pretinde că vrea să rămână șef la MT pentru a continua ce a început. Adică nimic!

10. A bătut palma cu UMB
Sorinel i-a tolerat lui Dorinel Umbrărescu folosirea materialului de umplutură de pe marginea drumurilor pentru lucrările de infrastructură, în loc să îl aducă zeci de kilometri cu camioanele de la așa-numitele gropi de împrumut.
În loc de concluzie: "Așa știm noi să dăm bună ziua!", este exprimarea folosită de Dorinel atunci când se întâlnește cu un nou șef de la MT, în prezența unui plic consistent pus pe masă.

11. Seamănă cu Charlie Chaplin
Cei care îl văd pe Grindeanu venind și plecând de la Ministerul Transporturilor se jură că merge și arată ca Charlie Chaplin.
În loc de concluzie: Ne cerem scuze față de marele actor și regizor pentru faptul că a fost comparat cu cel mai mare comic al Ministerului Transporturilor!

12. Nu vrea să plece!
Nu poate face nimeni nimic! Este democrație și dacă Grindeanu nu vrea să plece de la Transporturi, trebuie să ne obișnuim cu ideea.
În loc de concluzie: Unde mai găsim noi un asemenea incompetent care să se ocupe de un minister atât de mare și atât de important pentru economia României?!

Genul programului: PAMFLET!
Coloana a cincea este o rubrică de pamflet și trebuie tratată ca atare.
Le mulțumim tuturor prietenilor noștri care ne sprijină cu informații de calitate premium.
Îi rugăm pe toți cei care vor să ne trimită informații, documente, fotografii sau videoclipuri să ne contacteze prin e-mail la adresa: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..


VERSUS S03E01


SCHMITZ CARGOBULL S.KOE IN ROMANIA

Login pentru a posta comentarii.
înapoi la antet

Categorii

Site-uri recomandate

GRUPURI FACEBOOK

Unelte

Despre noi

Social

×

Abonează-te la newsletter!

Fii primul care primește pe email știrile cele mai fierbinți din transporturi!

Va puteti dezabona oricand de la newsletter.