Infrastructura

Autostradă blocată pentru că NU există aviz de mediu

Pe trei loturi de autostrada in lungime de 37 de km dinspre Campia Turzii spre Targu Mures nu s-a pus nici o lopata pe santier, desi contractele de executie au fost semnate de mai bine de un an. Este vorba de loturile 1, 2 si 3 din autostrada A3 Campia Turzii - Ogra, in continuarea celor 52 de km realizati de Bechtel langa Cluj-Napoca. De vina nu sunt constructorii si nici nu exista vreo problema cu finantarea proiectului, ci lipsa autorizatiei de construire. Motivul blocajului? Revizuirea Acordului de Mediu, documentul pe baza carei se da autorizatia de construire, nu este gata, desi procedura a fost atribuita direct in 2015 unei fime controversate, al carei actionar a fost condamnat definitiv pentru abuz in serviciu intre timp, si care avea termen de finalizare de sase luni.

Citeşte mai departe ...

O autostradă de avarie: nu se poate face decât cu ajutor de la Banca Mondială

Premierul Mihai Tudose a afirmat, miercuri, că a solicitat "ajutor tehnic" de la reprezentanţii Băncii Mondiale pentru proiectul autostrăzii Bucureşti-Braşov.

"Am vorbit chiar ieri cu Banca Mondială pe mai multe proiecte. (...) Nu ne-am întâlnit cu Banca Mondială pentru a cere bani, cum nu m-am întâlnit nici cu FMI pentru a cere bani. (...) De la Banca Mondială am solicitat ajutor tehnic şi vă dau un exemplu: (...) autostrada Bucureşti-Braşov. (...) Am vorbit cu Banca Mondială (...) să facem unitate de management-proiect sub conducerea lor, cu sprijinul lor tehnic", a declarat Tudose, la Antena 3.

Citeşte mai departe ...

Încă un proiect vital de INFRASTRUCTURĂ, ratat

Lucrarile de largire a strazii Fabrica de Glucoza nu vor incepe nici in acest an, potrivit informatiilor furnizate de Primaria Capitalei la solicitarea HotNews.ro. Proiectul este esential pentru Bucuresti deoarece aceasta strada va prelua o parte din traficul de pe autostrada A3, cand aceasta va intra in Capitala. In plus, in zona s-au construit mai multe cladiri de birouri si locuinte, iar cei care locuiesc sau lucreaza stau blocati pe aceasta artera zeci de minute. A3 trebuia sa intre in Bucuresti pana la finalul acestui an, insa un termen realist este anul viitor.

Citeşte mai departe ...

Licitații pentru două pasaje pe șoseaua de Centură

În data de 31.08.2017, ora 16:00 s-a încheiat perioada de depunere în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) a ofertelor din cadrul procedurii de achiziție publică a contractului Proiectare și execuție "Lărgire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucureşti Sud între A2, km 23+600 și A1, km 55+520".

Citeşte mai departe ...

Guvernul LICHIDEAZĂ instituția însărcinată cu INVESTIȚIILE RUTIERE

Guvernul a adoptat printr-un OUG o serie de modificari in ceea ce priveste Compania Nationala de Investitii Rutiera - entitate infiintata la finele lui 2016, dar care nici pana in ziua de azi nu a fost operationalizata. CNIR a fost gandita ca o entitate complet noua care ar urma sa se ocupe exclusiv de marile investitii in infrastructura rutiera, iar vechea Companie de Drumuri ar trebui sa se ocupe doar de intretinerea retelei rutiere. Acum, Guvernul a luat o serie de decizii care slabesc atributiile si capacitatea CNIR.

Citeşte mai departe ...

Ridicol absolut. Răzvan Cuc se laudă pe FB cu 9 kilometri din Șoseaua de Centură pe care se merge în coloană

Aproximativ 7,5 km din cei 9 km din Soseaua de Centura a Capitalei aflati in lucru de mai bine de patru ani au fost deschisi circulatiei la cate doua benzi pe sens, a anuntat joi pe Facebook ministrul Transporturilor. Asociatia Pro Infrastructura (API) a publicat, insa, un video realizat din drona care arata ca sectorul de drum e in continuare un santier, "departe de finalizare" si ca inca mai sunt cateva puncte critice in care traficul se blocheaza.

Citeşte mai departe ...
Abonează-te la acest feed RSS

Categorii

Site-uri recomandate

GRUPURI FACEBOOK

Unelte

Despre noi

Social

×

Abonează-te la newsletter!

Fii primul care primește pe email știrile cele mai fierbinți din transporturi!

Va puteti dezabona oricand de la newsletter.