Infrastructura

O nouă promisiune: ”Drum de mare viteză Bacău-Pașcani”

COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Beneficiar, a elaborat și depus Aplicația de Finanțare pentru proiectul ”Elaborare Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic pentru ”Drum de mare viteză Bacău-Pașcani”” în vederea obținerii de finanțare nerambursabilă alocată prin Programului Operational Infrastructura Mare 2014-2020, în cadrul Axei Prioritare 1 -Îmbunătățirea mobilității prin dezvoltarea rețelei TEN-T și a metroului, Componenta 1-OS 1.1 Apel de proiecte pentru DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII RUTIERE-sprijin pregătire proiecte de investiții, Operațiunea- Creșterea mobilității pe rețeaua rutieră TEN-T globală.

Citeşte mai departe ...

Intenție. Drum de mare viteză între Ploiești și Buzău

COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Beneficiar, a elaborat și depus Aplicația de Finanțare pentru proiectul ”Elaborare Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic pentru ”Drum de mare viteză Ploiești-Buzău”” în vederea obținerii de finanțare nerambursabilă alocată prin Programului Operational Infrastructura Mare 2014-2020, în cadrul Axei Prioritare 2-Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil și eficient, Componenta 1-OS 2.1 Apel de proiecte pentru DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII RUTIERE-sprijin pregătire proiecte de investiții, Operațiunea- creșterea mobilității pe rețeaua rutieră TEN-T globală.

Citeşte mai departe ...

Start pentru construcția unui Pod peste Prut

COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Beneficiar, a elaborat și depus Aplicația de Finanțare pentru proiectul ”Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru pod peste Prut la Ungheni” în vederea obținerii de finanțare nerambursabilă alocată prin Programului Operational Infrastructura Mare 2014-2020, în cadrul Axei Prioritare 1-Îmbunătățirea mobilității prin dezvoltarea rețelei TEN-T și transportului cu metroul, Obiectivul specific 1.1 Creșterea mobilității prin dezvoltarea transportului rutier pe rețeaua rutieră TEN-T centrală.

Citeşte mai departe ...

Ungurii ne umilesc: fac încă două autostrăzi spre Transilvania

La aproape 100 de ani de la Marea Unire, ministrul de externe al Ungariei, Peter Szijjarto, a declarat astăzi la Cluj-Napoca, într-o conferinţă de presă că doreşte să îmbunătăţească legăturile dintre Ungaria spre Transilvania prin construcţia unei noi autostrăzi spre Oradea şi care se continuă cu A3 spre Cluj dar şi o cale ferată rapidă spre partea de vest a României.

Citeşte mai departe ...

Răzvan Cuc vrea să facă Autostrada spre Brașov cu o firmă de bloc

Astăzi la Sediul Ministerului Transporturilor, ministrul Răzvan Cuc va semna contractul pentru proiectarea şi execuţia lotului 5 din autostrada Comarnic-Braşov, pe sectorul Râşnov – Cristian plus drum de legătură, sectorul fiind compus din 6,3 km de autostradă şi 3,7 km de drum naţional cu patru benzi plus separator median. Contractul este semnat de Compania Naţională de Drumuri (CNAIR) cu asocierea SC Alpenside SRL – Specialist Consulting SRL. Alpenside a avut anul trecut afaceri de 106 mil. lei, o pierdere netă de 8,8 mil. lei şi 138 de angajaţi, având ca tip de activitate “Lucrări de construcţii a proiectelor utilitare pentru fluide”.

Citeşte mai departe ...

Exclusiv Print. COMPANIA DE DRUMURI A FOST AVERTIZATĂ DE ȚEPELE DE PE SIBIU–PITEȘTI, DAR A CĂZUT ÎN ELE

În ediția aferentă lunii august a revistei TIR, am prezentat un articol extins despre modul în care cel mai necesar și așteptat proiect de infrastructură a României -autostrada dintre Sibiu și Pitești- reprezintgă un eșec vechi ajuns la o vârstă venerabilă de patru decenii. Răzvan Cuc s-a opintit să scoată căruța din noroi, dar nu a făcut decât să o împotmolească mai tare.

Citeşte mai departe ...

SCANDALOS. Primăria București taie investițiile în infrastructură. Se dau bani pentru ajutoare sociale

Primaria Capitalei vrea sa taie masiv de la marile proiecte de infrastructura si de la majoritatea proiectelor de investitii pentru a aloca circa 400 milioane lei catre firmele proaspat infiintate prin majorare de capital sau sub forma de imprumut. Banii merg in special pentru plata salariilor miilor de angajati ai acestor firme, inchirierea de sedii si dotarea acestora. Printre marile proiecte de infrastructura care pierd bani se numara: Pasaj Piata Sudului - 60 milioane lei; Pasaj Ciurel - 35 milioane lei; Largirea strazi Prelungirea Ghencea - 5 milioane lei, modernizare Sos. Pantelimon - 30 milioane lei.

Citeşte mai departe ...
Abonează-te la acest feed RSS

Categorii

Site-uri recomandate

GRUPURI FACEBOOK

Unelte

Despre noi

Social

×

Abonează-te la newsletter!

Fii primul care primește pe email știrile cele mai fierbinți din transporturi!

Va puteti dezabona oricand de la newsletter.