CNAIR refuză să semneze un contract cu o companie din China cu activitate zero Recomandat
- Scris de tirmagazin3

Semnarea contractului pentru proiectarea și execuția Lotului 3 al Autostrăzii București Nord ar putea fi amânată din nou, după ce turcii de la Ictaș au depus contestație la Curtea de Apel București împotriva deciziei Consiliului Național pentru Soluționarea Contestațiilor (CNSC) care a permis CNAIR să înceapă demersurile pentru semnarea contractului cu chinezii de la CCECC.
Pe 10 ianuarie 2023 CNSC a respins pe fond contestația turcilor situație care, potrivit legii, a obligat Compania de Drumuri să inițieze procedura pentru parafarea actelor cu chinezii de la China Civil Engineering Construction Corporation (CCECC). Cu toate acestea, turcii au depus contestație la Curtea de Apel București pe 23 ianuarie.
„Secția VIII -a contencios administrativ și fiscal. Litigiu privind achiziţiile publice – contestaţie atribuire decizia CNSC nr. 58/C10/3005/10.01,2023”, se arată pe portalul CAB, care nu a stabilit și data primei ședințe.
CNAIR are doar două variante: prima, semnează cu constructorul din China sau „trage de timp” și așteaptă decizia Curții de Apel.
O companie inexistentă în România
Potrivit datelor oficiale, China Civil Engineering Construction Corporation nu a avut activitate anul trecut în România având o cifră de afaceri zero.
În fiecare an a încheiat cu datorii de 2 milioane de lei și pierderi de câteva sute de mii.
Articole înrudite
- Cozi imense de camioane la granița dintre 3 state. Care e cauza?
- ANALIZĂ: Care camioane sunt mai eficiente: electrice sau pe hidrogen?
- Șofer de camion, bătut după ce din mașină i-a căzut pietriș
- Un camion al Armatei, vechi de peste 50 de ani, a venit la RAR
- O autostradă abia inaugurată se închide în România. Care e motivul?