VIDEO Cum arată cel mai periculos drum din România
Lucrările la noua şosea din Masivul Parâng au început în toamna anului 2018.
Lucrările la noua şosea din Masivul Parâng au început în toamna anului 2018.
COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Solicitant, a elaborat și depus in data de 09.11.2020 Cererea de Finanțare pentru proiectul „Constructia Podului peste Tisa in zona Teplita din Sighetu Marmatiei” in vederea obtinerii de finantare nerambursabila alocata prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020, în cadrul Axei Prioritare: Dezvoltarea unui sistem de transport.
Pe lotul 1 al Autostrăzii A10, Sebeş - Turda, antreprenorul Pizzarotti forţează fianlizarea lucrărilor în 2020, aşa cum s-a promis de mai multe ori în ultima perioadă, inclusiv de la vârful Ministerului Transporturilor.
Cu excepția centurii Bacău care avansează într-un ritm foarte bun, autostrăzile Moldovei A7 și A8 merg înainte cu pași mici și foarte mici.
Compania Consitrans SRL e singura care a depus o ofertă pentru contractului de completare/revizuire a Studiului de Fezabilitate și elaborarea proiectului tehnic pentru Autostrada București – Brașov, tronsonul Ploiești – Brașov, anunță Ministerul Transporturilor.
Imagini noi de la Pasajul Domnești unde se lucrează cu un ritm susținut, iar progresul este vizibil de la o săptămână la alta.
Contractul pentru proiectarea și execuția acestei variante ocolitoare de 11,28 km a fost semnat de CNAIR cu asocierea condusă de compania Tehnic Asist în octombrie 2018 pentru 132 milioane lei fără TVA. Proiectarea ar fi trebuit să dureze 8 luni, iar execuția lucrărilor 22 de luni, însă ca multe alte proiecte similare, și aici au apărut problemele încă din faza de proiectare.
COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Solicitant, a elaborat și depus in data de 02.11.2020 Cererea de Finanțare pentru proiectul„Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic de Executie pentru realizarea a 9 noduri rutiere pe Autostrazile A1, A2, A3” .
Într-un an de guvernare, au fost semnate contracte pentru proiectare şi execuţie pentru 436 de km de autostrăzi, drumuri expres, variante ocolitoare şi drumuri naţionale în valoare de 8,2 miliarde lei şi s-au dat în trafic 45,6 km de autostradă, a declarat marţi ministrul Transporturilor, Lucian Bode, la prezentarea bilanţului în domeniu după un an de guvernare. Până la finalul anului îşi propune să recepţioneze încă 43 km de autostradă şi 172 de km de variante ocolitoare şi drumuri naţionale, în total 315 km de infrastructură rutieră modernizată.