Când vom avea tren de la Gara de nord la Otopeni
- Scris de tirmagazin3
Compania de stat care administrează reţeaua de căi ferate din România, CFR SA, a anunţat, marţi, că a primit trei oferte pentru prima fază a proiectului ce vizează modernizarea liniei de cale ferată Bucureşti Nord – Aeroport Internaţional Henri Coandă, proiect estimat la 420,1 milioane lei (88,3 milioane euro), fără TVA.
CFR SA a anunţat că luni, 25 martie 2019, a fost termenul limită de depunere a ofertelor pentru acest proiect.
La licitaţia deschisă au depus oferte asocierea SC Arcada Company – SC ISPCF – DB Engineering & Consulting, Porr Construct şi Mapa Inşaat VE Ticaret.
”Valoarea totală estimată a contractului, care are o durată de 14 luni (2 luni pentru proiectareşi 12 luni pentru execuţie), este de 420,113 milioane lei, fără TVA, sursa de finanţare fiind asigurată din Fonduri de Coeziune şi Buget de Stat, aferente cadrului financiar 2014-2020”, se arată în comunicat.
Obiectul contractului are drept scop asigurarea unei legături directe între Gara de Nord Bucureşti şi Aeroportul Internaţional Henri Coandă prin construirea unei căi ferate duble în lungime de 2,95 km, a unui viaduct de 1,52 km care va traversa DN1, 3 podete, instalaţie de centralizare electronică şi o staţie de călători la terminalul T1.
Articole înrudite
- Doi poliţişti de frontieră, înjunghiaţi într-o parcare de camioane de pe autostrada A1
- Camion răsturnat în râpă
- Cozi lungi la frontieră. Elicoptere Black Hawk supraveghează Autostrada Soarelui
- Un camion cu ciment a căzut în râul Olt. ce a făcut șoferul?
- Un polițist a amendat CNAIR că a nu a pus garduri de protecție pentru animale