Logo
Imprimă această pagină

Noul Texaco Delo® 600 ADF cu tehnologie OMNIMAXTM brevetată Recomandat

Noul Texaco Delo® 600 ADF cu tehnologie OMNIMAXTM brevetată

Texaco Delo 600 ADF este o nouă tehnologie revoluționară de aditivare și linie de produse concepute pentru a reduce în mod semnificativ înfundarea filtrului de particule diesel (DPF); prelungirea duratei de viață a DPF de până la 2,5 ori pentru un avantaj de retenție de 3% a economiei de combustibil pe durata de viață a echipamentului.

Texaco Delo 600 ADF cu OMNIMAX™, o tehnologie brevetată Chevron, este primul ulei de motor greu cu capacitatea de a reduce drastic depunerile de funingine din filtrele DPF, ajutând la furnizarea de protecție remarcabilă a sistemului, atât pentru motor, cât și pentru sistemul de emisii.
Potrivit pentru utilizare rutieră, cât și off-highway, Texaco Delo 600 ADF cu tehnologia OMNIMAX™ brevetată de Chevron este formulat cu doar 0,4% cenușă sulfatată, mult mai puțin decât limita API și ACEA de 1% cenușă sulfatată, așa cum se găsește în multe dintre uleiurile de motor actuale pentru condiții grele de exploatare.
Această nouă linie de produse și tehnologia de aditivare contribuie la reducerea drastică a ratei de înfundare a DPF, ducând la prelungirea duratei de viață a DPF, cicluri de regenerare DPF mai puțin frecvente și contribuind la o economie de combustibil îmbunătățită cu 3% pe durata de viață a echipamentului.

Pentru condiții grele de exploatare
În cadrul conferinței de presă, Valentin Ionescu, Director General al Premium Lubricants a declarat: "Premium Lubricants este partenerul Texaco Lubricants de peste 22 de ani, responsabil pentru operațiunile de vânzare și marketing pentru piața din România. Vom prezenta cel mai recent lubrifiant pentru motoare Heavy Duty, care funcționează în condiții grele de exploatare. Este vorba de noul produs Texaco Delo 600 ADF care conține noua noastră tehnologie revoluționară OMNIMAX™.".

Delo inventează viitorul
Nicoleta Vânturiș, Director Termic al Premium Lubricants: "Reglementările privind emisiile sunt din ce în mai stricte. Echipamentele actuale, care funcționează pe motorină, trebuie să folosească diferite sisteme de recirculare pentru a putea atiunge standardele restrictive.
Delo inventează viitorul uleiului de motor pentru condiții grele de exploatare. Motoarele din categoria Heavy Duty se confruntă cu o provocare serioasă.
Tehnologia uleiului de motoare pentru condiții grele de exploatare a rămas în urma tehnologiei sistemelor de motoare. Blocajele filtrului de particule diesel reduc, în mod semnificativ, eficiența motorului și cresc costurile cu combustibilul și de întreținere.
Texaco Delo 600 ADF extinde istoricul de perfomanță, trecând de la concentrarea exclusiv pe motor la includerea sistemului de post-tratare.
Texaco Delo 600 ADF valorifică cercetarea strategică corporativă semnificativă și protecția proprietății intelectuale deținută de Chevron. Această tehnologie revoluționară se evidențiază prin: protecție post-tratare, extinderea nivelului de schimb și păstrarea economiei de combustibil.".

Prelungirea intervalului de schimb
Chris van Geeteruyen, Chevron: "Prin noua tehnologie, ne așteptăm să prelungim intervalul de schimb de 2-2,5 ori în raport cu un interval standard de schimb. Aceasta este o estimare. Durata de prelungire a intervalului de schimb trebuie armonizată cu practicile de mentenanță, cu tipul echipamentului, condițiile de lucru în care se folosește echipamentul și luându-se în considerare recomandările producătorului de echipamente.".

Un prim client
Rudi Sanders, Chevron: "Această tehnologie a fost oferită către un prim client din zona de prim montaj. Suntem în contact cu mai mulți clienți, care și-au manifestat interesul pentru această tehnologie. Există discuții cu fiecare dintre ei legate de potențialul pe care această tehnologie îl poate aduce în afacerea lor. Dezvoltarea produsului este făcută pentru a respecta standardele în vigoare.".

Care sunt beneficiile
Ideea inițială pentru dezvoltarea acestei tehnologii datează din 2003. În acel moment, industria încă încerca să înțeleagă ce schimbări erau necesare pentru a deschide calea pentru introducerea unor sisteme noi de control al emisiilor. Un lucru era clar: reducerea cenușii era necesară. Dar a rămas neclar cât de mult poate fi redusă, mai ales fără a afecta performanța uleiului. Tehnologii companiei au privit-o inițial ca pe o provocare, ceea ce a dus în cele din urmă la descoperiri care au transformat-o într-o realitate comercială.
Texaco Delo 600 ADF ajută la realizarea unei economii de combustibil pe toată durata de viață a echipamentului. Pe măsură ce DPF-urile se înfundă cu cenușă, performanța economiei de combustibil se degradează din cauza contrapresiunii crescute asupra motorului și a creșterii frecvenței regenerărilor DPF. La testare, utilizarea ADF Delo 600 a demonstrat o îmbunătățire medie de 3% a retenției economiei de combustibil în comparație cu un ulei pentru condiții grele de exploatare cu conținut de cenușă 1% convențional.
S-au efectuat o serie de teste care includ teste de laborator pe banc, teste pe motor, precum și teste pe teren. Testele pe teren au fost întotdeauna o componentă esențială a performanței demonstrate pentru produsele Delo, iar ADF Delo 600 nu face excepție. Au fost efectuate teste pe teren, atât pe echipamente rutiere, cât și off-highway pentru a dovedi că Delo 600 ADF poate prelungi durata de viață a unui DPF de până la 2,5 ori, în comparație cu un ulei cu 1% cenușă.
Principalii constructori de motoare din întreaga lume urmăresc cu atenție modul în care vor îndeplini standardele de emisii de poluanți și gaze cu efect de seră, care vor continua să fie introduse treptat în următorii 7-10 ani, continuând în același timp să satisfacă cerințele clienților. Rămânem încrezători că uleiurile cu nivel ultra-scăzut de cenușă, cum ar fi ADF Delo 600, vor fi esențiale pentru îndeplinirea cerințelor specificațiilor produselor viitoare, oferind în același timp constructorilor de motoare flexibilitatea de a-și optimiza sistemele în ceea ce privește spațiul pe care îl ocupă componentele de control al emisiilor în echipament, precum și costul lor inițial. Fără îndoială, viitorul este luminos pentru această tehnologie.

Reglementări privind emisiile care stimulează dezvoltarea tehnologiei
Dezvoltarea Texaco Delo 600 ADF s-a datorat dorinței de a contribui la asigurarea faptului că toți clienții au reușit să obțină cele mai mici costuri de funcționare posibile și să respecte reglementările privind emisiile, pentru utilizări off-highway.
Standardele europene Stage I pentru motoarele utilizate în utilajele mobile nerutiere (NRMM) au fost puse în aplicare în 1999, iar de-a lungul anilor cerințele pentru NOx și particule au devenit mai stricte, ajutând echipamentele să devină mult mai curate.
În timp ce Stage III și Stage IV au condus la utilizarea limitată a DPF-urilor, Stage V conduce la adoptarea pe scară largă a DPF-urilor, care pot fi foarte eficiente în reducerea emisiilor de pulberi în suspensie, dar fac obiectul unei curățări periodice pentru a elimina materialele incombustibile care se acumulează în timp.
Rommel Atienza, directorul mărcii comerciale globale Chevron, a declarat: „Dezavantajul DPF este că funcționarea lor crește în mod inerent consumul de combustibil pentru a asigura că este generată suficientă căldură pentru a arde funinginea acumulată. Acest lucru are un cost, nu numai costul inițial asociat acestor dispozitive și numeroșilor senzori și unități de dozare care le compun, ci și costurile operaționale și de întreținere.”
„Texaco Delo 600 ADF reduce semnificativ rata de înfundare a DPF, pentru a prelungi durata de viață a DPF de până la 2,5 ori, rezultând un avantaj de retenție a economiei de combustibil de 3% pe durata de viață a echipamentului și oferind economii semnificative clienților.”, a mai spus Rommel Atienza.
Menținerea unor sisteme moderne de control al emisiilor a avut, de asemenea, un impact semnificativ asupra industriei rutiere. Deși sistemele DPF sunt în funcțiune de mulți ani, există încă probleme operaționale raportate.
Într-un sondaj realizat în 2020 în Regatul Unit și comandat de Texaco Lubricants, 67% dintre respondenți au raportat probleme legate de sistemele de control al emisiilor, inclusiv multe dintre acestea care făceau referire în mod specific la DPF.
De fapt, aproape jumătate din respondenții sondajului au indicat că au trebuit să forțeze o regenerare manuală a DPF pentru a restabili funcționarea acestuia, o activitate de întreținere neplanificată, care ține camionul în afara drumului și nefuncțional și care necesită, de asemenea, arderea combustibilului.
Blocajele DPF care au necesitat curățare sau înlocuire au fost cele mai frecvent raportate probleme.
Rommel Atienza a spus: „Întrucât sistemele DPF sunt utilizate acum nu doar la autovehicule, ci și în construcții, minerit, cariere, producția de energie electrică, agricultură și silvicultură, putem presupune că probleme similare celor întâlnite în sectorul camioanelor și transporturilor vor începe să fie raportate peste tot.”.

Reducerea acumulării de funingine în DPF
DPF colectează până la 98% din emisiile de particule sub formă de funingine și cenușă, majoritatea acestora fiind arse în timpul ciclurilor tipice de regenerare a DPF. Cenușa este un material incombustibil derivat din aditivi lubrifianți metalici, ceea ce înseamnă că, în timp, DPF se înfundă și proprietarii de echipamente și parcuri auto sunt obligați să scoată unitățile din funcțiune pentru a restabili funcția DPF, suportând costuri de întreținere și pierderea productivității.
Dacă se acumulează prea multă funingine și cenușă în DPF, cantitatea mare de căldură produsă la regenerare poate duce la deteriorarea DPF, piesele de schimb costând câteva mii de lire. Înfundarea DPF crește contrapresiunea motorului și ciclurile de regenerare, rezultând într-un consum mai mare de combustibil.
Dar nu este vorba doar despre protecția DPF. Texaco Delo 600 ADF îndeplinește sau depășește specificațiile ACEA E6, E9 și OEM și a demonstrat o stabilitate remarcabilă la oxidare în industrie, OEM și testele pe teren, oferind posibilitatea de a prelungi intervalul de schimb al uleiului de motor. Împărtășind durabilitatea produselor Texaco Delo 400, Texaco Delo 600 ADF a oferit, de asemenea, o protecție superbă împotriva uzurii trenului de supape și performanțe pentru depunerile de pe pistoane.
Rommel Atienza a concluzionat: „Să nu uităm că acesta este un ulei de motor și am văzut performanțe remarcabile și în protecția motorului, ceea ce va contribui la valoarea pe care Delo 600 ADF o va aduce clienților.”.

Întreaga linie Delo 600 ADF este disponibilă începând cu 1 aprilie 2021 și include:
•Delo 600 ADF 15W-40
•Delo 600 ADF 10W-30

Despre Chevron
Chevron Corporation este una dintre cele mai importante companii energetice integrate din lume. Prin filialele sale care desfășoară activități comerciale la nivel mondial, compania este implicată în aproape toate aspectele industriei energetice. Chevron explorează, produce și transportă țiței și gaze naturale; rafinează, comercializează și distribuie combustibili și lubrifianți pentru transport; produce și vinde produse petrochimice și aditivi; produce energie; și dezvoltă și implementează tehnologii care sporesc valoarea de afaceri în fiecare aspect al operațiunilor companiei. Chevron are sediul în San Ramon, California.

Despre PREMIUM LUBRICANTS
În România, de peste două decenii, PREMIUM LUBRICANTS este primul și cel mai important distribuitor autorizat CHEVRON LUBRICANTS, care are trei master brand-uri la nivel mondial: CHEVRON, TEXACO si CALTEX. Fiecare din acestea reprezintă cele mai bune și de încredere brand-uri: Delo®, Havoline®, Supreme și Techron®, care sunt recunoscute pentru inovația tehnologiei, performanță și fiabilitate. Aceste produse includ o mulțime integrată de ulei de motor, aditivi de combustibil, lichid de răcire și lubrifiant.
PREMIUM LUBRICANTS și-a început activitatea pe piața românească în anul 1999, ca parte a grupului american Texaco, sub denumirea de Texaco Lubricants România.
În anul 2002, odată cu fuziunea dintre Chevron și Texaco, Texaco Lubricants România a devenit parte a noii companii formate și și-a schimbat denumirea în Chevron România.
În anul 2014, prin schimbarea modelului de business al Chevron Global Lubricants în intreaga Europă, Chevron România a devenit Premium Lubricants și este singurul distribuitor autorizat al produselor Chevron pentru România și Republica Moldova.
Tehnologia avansată a lubrifianților Texaco –brand parte a companiei Chevron– oferă performanță în întreaga Europă printr-o gamă largă de uleiuri de motor pentru autoturisme și camioane, împreună cu o gamă foarte largă de uleiuri pentru aplicații industriale. În prezent, cu peste o sută de ani experiență în Europa, gama lubrifianților auto și industriali, comercializată sub brandurile Texaco®, Chevron®, Havoline®, Delo®, HDAX® and Techron®, include uleiuri de transmisie, vaseline, uleiuri hidraulice, lichide de răcire, uleiuri pentru motoare pe gaz, uleiuri pentru turbine, uleiuri pentru transmisii industriale și compresoare, etc.

Copyright © Tirmagazin.ro. Toate drepturile rezervate.