Logo
Imprimă această pagină

IVECO Driver Pal: companionul vocal de bord al șoferului Recomandat

IVECO Driver Pal: companionul vocal de bord al șoferului

Proiectul de înaltă tehnologie de la IVECO, realizat pe baza Amazon Web Services (AWS), stabilește noi standarde în domeniul serviciilor inovative pentru șoferi, prin introducerea unei funcții cu activare vocală, prin intermediul Amazon Alexa.

IVECO Driver Pal, noul companion al șoferului, de la IVECO, care include funcțiunile MYIVECO și MYCOMMUNITY, le permite șoferilor să își aducă la bord viața digitală și să interacționeze cu vehiculul și cu comunitatea șoferilor, prin intermediul comenzilor vocale, via Amazon Alexa, oferind o experiență de conducere confortabilă, sigură și lipsită de stres.
IVECO Driver Pal duce conectivitatea la nivelul următor, permițând, de asemenea, accesul la portofoliul în expansiune de servicii IVECO ON, prin intermediul comenzilor vocale, precum și la portofoliul extensiv al Amazon Web Services și la funcțiunile Amazon Alexa.
IVECO a lansat, la 1 iunie 2021, IVECO Driver Pal, companionul vocal inovator al șoferului, pe noile game Daily și IVECO S-WAY, în cadrul unui eveniment digital în direct dedicat rețelei sale de dealeri și presei internaționale de afaceri.
IVECO Driver Pal a fost realizat cu suportul AWS Professional Services și este sprijinit de AWS Machine Learning, tehnologii de voce, de securitate și fără servere, inclusiv Amazon Comprehend, Amazon DynamoDB, AWS Lambda, Amazon Translate, utilizând serviciul vocal Amazon’s Alexa pe bază de cloud, pentru a îmbogăți experiența șoferului.
Soluția le oferă șoferilor o experiență utilă de Inteligență Artificială vocală, permițându-le să-și aducă la bord viața digitală și să interacționeze cu camionul prin comenzi vocale.
IVECO Driver Pal este proiectat pentru a sprijini șoferul să-și optimizeze traseul și opririle, adaptându-se la evenimentele de pe traseu, bazându-se pe informații în timp real obținute de la comunitatea de șoferi IVECO, de la serviciile de suport IVECO și de pe internet. Acest lucru le permite să realizeze sarcini secundare fără să-și îndepărteze mâinile de pe volan sau privirile de la drum.
„Suntem încântați de lansarea IVECO Driver Pal, care stabilește un nou standard în industria automotive,” a spus Fabrizio Conicella, Global Head of Digital & Adv Technology Commercial & Specialty Vehicles. „Profitând de amploarea portofoliului AWS și de metodologia inovatoare Amazon Working Backwards aplicată pe parcursul Programului de Inovație Digitală AWS, IVECO a fost capabil să inoveze și să livreze în timp record un nou serviciu. Acesta schimbă fundamental modalitatea în care șoferii pot interacționa cu vehiculele lor și cu comunitatea șoferilor. Noul companion vocal al șoferului, de la IVECO, consolidează strategia digitală viitoare a companiei, în efortul de a oferi o modalitate complet nouă pentru șoferi de a-și îndeplini sarcinile și de a interacționa cu vehiculul lor, îmbunătățindu-le, în același timp, nivelul de siguranță și confort.”
IVECO Driver Pal oferă toate elementele care le permit șoferilor să își aducă la bord viața digitală și le facilitează viața personală și profesională: prin intermediul comenzilor vocale, ei pot realiza tot felul de sarcini, minimizând, în același timp, distragerile – să-și administreze calendarul, să pună muzică acționând podcasturile favorite, să telefoneze, să verifice știrile și rapoartele de trafic și chiar să acceseze sistemele automate de acasă, operate de Alexa.
IVECO Driver Pal preia conducerea, cu o premieră la nivelul industriei, prezentând două funcțiuni unice, dezvoltate în colaborare cu AWS Professional Services și cu echipa Alexa Auto: MYIVECO și MYCOMMUNITY. Funcțiunea MYIVECO le permite șoferilor să interacționeze cu vehiculul într-un mod cu totul nou. Ei pot utiliza comenzi vocale pentru a-și administra cursa și a-și planifica traseul: setarea destinației, găsirea locurilor de parcare și a stațiilor de servicii pe drum cu ajutorul sistemului de navigație, schimbarea traseului pentru evitarea traficului aglomerat și căutarea de hoteluri și restaurante. Șoferii pot, de asemenea, să își verifice scorul de Evaluare a Stilului de Conducere și să ceară sfaturi pentru a conduce mai sigur și mai eficient. În cadrul operațiunilor de transport de lungă distanță, IVECO Driver Pal le va spune chiar și când vor trebui să se oprească pentru pauzele obligatorii, conform informațiilor tahografului.
Funcțiunea MYIVECO le permite, de asemenea, șoferilor să lanseze o listă de verificări ale vehiculului înainte de pornirea în cursă și să se mențină informați în legătură cu mentenanța vehiculului și cu starea tehnică a principalelor componente ale acestuia, cum ar fi anvelopele, bateriile, filtrele, ambreiajul și plăcuțele de frână. Șoferii pot accesa informații despre eficiența camionului, pot vizualiza sfaturi pentru îmbunătățirea acesteia sau pot să realizeze o programare de service la dealerul pe care îl doresc. Dacă se confruntă cu o problemă tehnică, pot solicita ajutorul IVECO Control Room și, dacă este necesar, pot activa serviciul de Asistență Non-Stop și accesa Serviciul de Asistență de la Distanță și de actualizări Over-The-Air.
Șoferii, pot, de asemenea, să utilizeze funcțiunea MYIVECO pentru a activa diferite funcții din cabină, cum ar fi setarea sistemelor de aer condiționat și de încălzire, aprinderea și stingerea luminilor, pornirea dispozitivelor media și multe altele. Acest lucru înseamnă că pot rămâne atenți la drum.
A doua funcțiune exclusivistă, MYCOMMUNITY, acționează ca o stație radio CB digitală, permițându-le utilizatorilor să fie parte dintr-o comunitate de șoferi. Ei pot schimba mesaje vocale cu alți șoferi și pot căuta anumite mesaje de-a lungul traseului sau în zona apropiată destinației, de exemplu. Pot distribui sau asculta informații despre condițiile de trafic sau ambuteiajele de la frontiere, care îi vor ajuta să evite întârzierile neașteptate, sau pot afla ponturi despre cele mai bune zone de parcare sau restaurante, precum și alte informații utile. Limba nu este o barieră, MYCOMMUNITY putând traduce din și în engleză, germană, franceză, italiană și spaniolă – multe alte limbi urmând a fi disponibile, în curând.
Funcțiunea MYCOMMUNITY va fi disponibilă pentru toți șoferii (nu numai pentru cei care conduc un vehicul IVECO), permițând crearea unei comunități mai largi, în care pot face schimb de sfaturi, ponturi și prin care pot ține legătura cu alți șoferi, pe traseu.

Articole înrudite

Copyright © Tirmagazin.ro. Toate drepturile rezervate.