Logo
Imprimă această pagină

CELE MAI COMUNE PROBLEME ALE CAMIOANELOR SECOND-HAND

CELE MAI COMUNE PROBLEME ALE CAMIOANELOR SECOND-HAND

Pentru multe afaceri dar și persoane fizice, camioanele grele second-hand pot reprezenta un mijloc rentabil și ieftin de exploatare a unui vehicul. Există o serie de probleme pe care fiecare transportator trebuie să să le aibă în vedere.

Camioanele grele sunt foarte costisitoare și reprezintă, cu siguranță, o mare investiție pentru mulți oameni. În timp ce achiziționarea camioanelor noi poate părea ca cea mai bună opțiune în ceea ce privește fiabilitatea și eficiența, acestea pot depăși rapid un buget redus pe care majoritatea oamenilor de afaceri sunt dispuși să-l cheltuiască. Ceea ce lasă opțiunea de achiziționare a camioanelor grele second-hand deschisă. Această alegere se poate, însă, de multe ori, dovedi mai costisitoare, un camion uzat ascunzând numeroase probleme care nu se văd din prima.
Desigur, există și camioane grele care pot fi folosite în condiții de siguranță, dar este important să cunoașteți problemele comune pe care le au aceste tipuri de camioane, astfel încât să puteți evita achiziționarea unui model care să necesite reparații constante.

Rugina
Ca în cazul multor altor autoturisme uzate, camioanele grele se confruntă cu problema ruginii. În timp ce unele cap-tractoare de camioane nu prezintă semne evidente de rugină, este foarte important să efectuați o verificare aprofundată pentru a vă asigura că integritatea caroseriei vehiculului este perfect intactă. Dacă există zone care au fost afectate de rugină, se recomandă să vă continuați căutarea și să nu cumpărați.
Cea mai mare problemă cu rugina este faptul că acel camionul devine vulnerabil în anumite părți, iar rugina va continua să se răspândească până când vehiculul de transport nu mai este utilizabil. Acest lucru este deosebit de periculos, deoarece întinderea ruginii pe anumite componente poate cauza căderea unor părți ale autovehiculului, care pot cădea în timp ce vehiculul merge.

Scurgeri
Locurile cele mai comune pentru vehiculele grele unde pot apărea scurgeri sunt motorul și radiatorul, ambele trebuind să fie întotdeauna în stare de funcționare perfectă. Mulți profesioniști subliniază cu tărie faptul că vehiculele care prezintă scurgeri de ulei nu ar trebui folosite niciodată pentru perioade lungi de timp. De fapt, ar trebui reparate imediat după ce au fost descoperite.
Există mai multe probleme care apar în cazul scurgerilor de ulei. Nu numai că sunt dăunătoare pentru mediul înconjurător, dar pot deteriora alte părți ale camionului în timp, fără a mai menționa faptul că vehiculul se poate aprinde, mai ales dacă sunt scurgeri pe sistemul de evacuare.

Transmisia
Fie că este vorba despre o transmisie manuală sau automată, aceasta este una dintre componentele importante ale camioanelor grele second-hand care provoacă probleme după o anumită perioadă de utilizare sau, pur și simplu, de la o întreținere necorespunzătoare. Înlocuirea transmisiei pe un camion greu second-hand se poate deveni destul de costisitoare, făcând ca un camion de ocazie să devină mai degrabă o pierdere decât o investiție.
Înainte de a cumpăra un camion greu folosit, asigurați-vă că aveți un raport complet de inspecție a vehiculului. Altfel, este posibil să vă confruntați cu decizia nefericită de a duce camionul la dezmembrări sau de a cheltui o mulțime de bani pentru înlocuirea piesei. Transmisia defectuoasă afectează nu numai bugetul dumneavoastră, dar afectează și siguranța camionului, făcându-l un pericol pentru dumneavoastră și pentru oricine altcineva care se află în jurul vehiculului în momentul unei defecțiuni la transmisie. Pentru unele modele mai vechi de camioane, este normal ca transmisia să se oprească pur și simplu, obligându-vă să opriți imediat și să faceți o pauză lungă din exploatarea vehiculului.
Prin păstrarea unei atenții deosebite atunci când inspectați camioanelor grele folosite, veți putea găsi un model bun la un preț excelent și nu va trebui să vă faceți griji cu privire la siguranța dumneavoastră.

Articole înrudite

Copyright © Tirmagazin.ro. Toate drepturile rezervate.