S-a finalizat o licitație pe Autostrada București care a durat 4 ANI
- Scris de tirmagazin3

„În sfârșit putem semna contractul și pentru execuția ultimului lot rămas din A0 – lot 1 Nord, fiind totodată și ultimul lot din coridorul de transport Pan European nr. 4, coridor cuprins între Nădlac – Arad – Timişoara – Lugoj – Deva – Orăştie – Sebeş – Sibiu – Piteşti – Bucureşti – Drajna – Cernavoda – Constanţa”, a declarat Scrioșteanu.
Valoarea contractului este de 815,07 mil. lei, fără TVA, finanțare din fonduri europene nerambursabile, iar termenul de finalizare al lucrărilor este de 34 luni de la semnarea contractului, după cum urmează: 12 luni proiectare și 22 luni execuția lucrărilor.
Contractul prevede executarea și a două pasaje supraterane:
– Pasaj peste CF101 București – Pitești DN7, cu o lungime de 733 m
– Pasaj peste râul Colentina, CF 300 București – Ploiești și CF Mogoșoaia – Buftea, cu o lungime de 650 m
Lotul I al traseului din Nordul Autostrăzii Bucureștiului, se află între A1 și DN1, de la Dragomirești la Corbeanca și are o lungime de 17,5 km.
Licitația pentru acest contract a fost lansată pe 6 iunie 2019 și este dată ca exemplu negativ în materie de achiziții publice.
Articole înrudite
- Vom circula pe toată autostrada Pitești - Sibiu în 2028
- VIDEO Cum arată cele 2 tronsoane din Autostrada Transilvania care se deschid în 2025?
- O bucată din Autostrada 1 se închide. Pe unde pot ocoli șoferii?
- O bucată din Autostrada 1 se închide. Pe unde pot ocoli șoferii?
- S-a semnat cel mai scump contract de autostrăzi: 6,6 miliarde de lei pentru 41 de kilometri