Logo
Imprimă această pagină

PAMFLET: Povestea cucului Recomandat

PAMFLET: Povestea cucului

Răzvan Cuc, fostul locotenent al lui "domnu' Dan", nu numai că a ajuns ministru la Transporturi, dar şi-a tras şi consilieri "de colecţie". Rămâne un mister pentru multă lume cum a ajuns cucul, de la prim-vicepreşedinte al Partidului Poporului- Dan Diaconescu, în 2012, la şefia MT din partea PSD, în 2017.


Numirea lui a venit pe filiera senatorului penal Niculae Bădălău, şeful PSD Giurgiu, unul dintre baronii locali care a înflorit sub toate conducerile pesediste.
Gurile rele, da' bune, susţin că inclusiv procurorii de la DNA Giurgiu au fost prinşi de urechi de către gruparea de crimă organizată din oraşul de pe Dunăre. Aşa se explică faptul că, deşi o parte din mafiile din România au fost destructurate, la Giurgiu coabitează în continuare într-o "caldă frăţie" politicieni cu clanuri ţigăneşti, procurori cu ceneairişti şpăgari, judecători cu celebri evazionişti.

În loc de concluzie: Şi cum consilierul de presă, fosta teveristă Raluca Raşca(pur), i-a rămas lui Cuc de la ceilalţi doi miniştri "tehnocraţi", nu e de mirare că angajaţii MT îşi cântă în barbă pe în timp ce păşesc pe culoare: "Cucu'... şi pupăza!".

Narcis "Oaia" Neag(r)a
Pe lângă Raluca "Văduva-Ministerială-Neagră" Raşca, "Cucu-iul" şi-a luat şi un consilier penal, pe şablonul "bădălăului" care l-a numit. Cu o mână şi un picior deja la puşcăria Rahova, cel mai mare prăbuşitor de autostrăzi din istoria României, Narcis Neaga, a fost numit pe postul de consilier al întâiului "ministru-păsăroi" al Transporturilor.
Oficial, Neag(r)a a fost numit consilier al ministrului pe aviaţie. Asta probabil pentru că în acest domeniu Narcisistul este complet aerian.
În loc de concluzie: Şi nici bine nu s-a înscăunat oaia cea "neaga" în funcţia de "consigliere" al giurgiuveanului cu nume de purtător de cioc, că a şi început să se ocupe de probleme cele mai urgente ale aviaţiei civile din România: modificarea organigramei CNAIR!

Organigrama "aviaţiei" CNAIR
Gurile cam rele dar destul de bune susţin că Neag(r)a doreşte ca, prin modificarea organigramei, să îşi readucă pe poziţii proprii trepăduşi şi să îi execute pe cei care l-au vândut imediat după ce şi-a pierdut funcţia de director general al CNADNR.
Tot guriţele de care vă vorbeam susţin că urgenţa numărul unu a oiţei cea "neaga" este "restructurarea" Direcţiei Juridice, adică locul din care s-au livrat şi se livrează către DNA documentele cu iz penal semnate de el pe vremea în care lucra în Companie.
În loc de concluzie: Prima execuţie plănuită de oiţa cea Neag(r)a este a lui Andrei Filipescu, şeful Direcţiei Juridice, pe care îl caracterizează drept "trădătorul" care l-a vândut scurt procurorilor.

Păcatul cel mare
Noi credem că Neag(r)a nu ar trebui anchetat numai pentru ce a făcut, ci mai ales pentru ce nu a făcut!
Păcatul cel mai mare al "bârsanei negre" este că a tergiversat foarte multe toate contractele, toate proiectele CNADNR, pentru că, din incompetenţă, nu era capabil să ia decizii şi îi era şi frică de urmările penale ale semnăturii pe care şi-o punea pe documente.
În loc de concluzie: Narcisică s-a ghidat probabil după dictonul "Cine nu munceşte nu greşeşte şi cine nu greşeşte trebuie promovat... în funcţia de director general al CNADNR!".

narcis neaga razvan cuc caricatura

O prăbuşire "pe cinste"
Dezastrul de pe autostrada Orăştie-Sibiu i se "datorează" în totalitate nu Neag(r)a. Prăbuşirea segmentului de 200 de metri dintre Sălişte şi Cunţa este aproape exclusiv "opera" fostului director general al CNADNR, care nu a vrut sau i-a fost frică să aprobe tunelul, ca soluţie tehnică pentru acea zonă cunoscută pentru alunecările de teren.
La aproximativ 20 de kilometri distanţă, o altă firmă italienescă, Astaldi, a construit un tunel şi nu au apărut problemele de pe Sălişte-Cunţa, deşi terenul este la fel de "mişcător".
Potrivit legii, Neaga putea să crescă valoarea contractului semnat cu Impregilo cu maximum 10% şi să schimbe soluţia tehnică.
La o primă strigare, italienii de la Impregilo s-au oferit să construiască tunelul pentru o ridicare a valorii contractului cu 10,2%. Consultantul de atunci, Consitrans, a prezentat o soluţie de tunel ce presupunea o investiţie suplimentară de numai 9,8%.
În loc de concluzie: După ce a ţinut luni de zile documentele la el pe masă, inginerul metalurgist Narcis Neag(r)a a decis să continue prostia care a prăbuşit autostrada.

Răzbunare
Faptul că autostrada prăbuşită a stat un an şi jumătate deschisă este tot din cauza lui Neag(r)a. Principiul lui a fost tot timpul: "Nu fac nimic, deci nu greşesc!".
Cu toate acestea, Narcisistul a schimbat consultantul de pe lotul cu probleme al Orăştie-Sibiu, ca să îşi ducă la bun sfârşit o răzbunare personală. Sunt binecunoscute conflictele mai vechi pe care le avea cu Eduard Hanganu, preşedintele Consitrans, generate de alte episoade de incompetenţă ale lui Neag(r)a, de pe vremea în care nu era încă DG al CNADNR.
În loc de concluzie: După ce firma Consitrans a atras oficial atenţia asupra lucrărilor de proastă calitate ale italienilor de la Impregilo, Neag(r)a i-a reziliat contractul şi a îmbinat astfel "utilul cu plăcutul".

Fără paznic
Din incompetenţă şi neştiinţă, Neag(r)a nu a înlocuit consultantul de pe lotul 3 al autostrăzii Orăştie-Sibiu în termen de 42 de zile (aşa cum spun reglementările FIDIC). Între 15 şi 25 mai 2014, firma constructoare Saligni Impregilo a avut 10 zile în care a lucrat nesupravegheată. Pe 15 mai, consultantul Consitrans a fost scos de pe lucrare şi numai pe 20 mai a început să preia DRDP Braşov consultanţa.
În loc de concluzie: Dacă am fi în decembrie 1989, am ieşi în stradă şi am striga:"Narcis Neaga, judecat... pentru asfaltul vărsat!".

Acarii Păun
Pe toate perioada construcţiei lotului "buclucaş" de pe Orăştie-Sibiu, Neag(r)a şi-a trimis doi oameni de încredere să supravegheze lucrările şi să îi raporteze direct lui: pe Anghel Tănăsescu şi pe Petre Ciobotea.
Ce au făcut cei doi acolo zi şi noapte este acum neclar!
Ei sunt acum urmăriţi penal pentru prăbuşirea autostrăzii şi au şanse mari să îl urmeze pe Neaga la Rahova.
În loc de concluzie: "Eu i-am numit. Dacă nu erau în stare, trebuiau să spună!", dă acum vina Neag(r)a pe cei doi Acari Păun, în discuţiile libere cu procurorii DNA.

Semnatarii prăbuşirii
Dezastrul primei prăbuşiri de autostradă din istoria României e imputabil în principal lui Narcis Neaga, dar şi adjunctei lui, Renata Bendeac, şi directorului de la Autostrăzi de atunci, Raul Mag.
Toţi ceilalţi au semnat ca proştii şi nu vor înţelege niciodată de ce vor merge la închisoare şi de ce li se vor confisca bunurile.
Ministrul Dan Costescu l-a schimbat din funcţie pe Narcis Neaga după ce a înţeles că există riscul real ca procurorii să îl aresteze pe "Oiţă" chiar în biroul directorului general al CNADNR.
El a primit interdicţie din partea DNA de a mai avea contacte de orice fel cu martorii şi ceilalţi acuzaţi din cazul autostrăzii prăbuşite, dar nu părăsit Compania de Autostrăzi. Succesorul său, Cătălin Homor, l-a făcut pe Neag(r)a simplu inginer şi i-a dat un birou la etajul 5 al clădirii Ministerului Transporturilor.
Acolo, Narcisică a lâncezit mai bine de un an, într-o încăpere cel puţin la fel de mare ca cea a directorului general al CNADNR.

În loc de concluzie: La un moment dat, Neag(r)a şi-a dat demisia din CNADNR pentru că s-a plictisit de atâta stat!

Expertiză
Talentul lui Narcis Neag(r)a de a se ascunde în spatele unor "comiţii şi comitete" i s-a părut de nepreţuit "bădălăului" Cuc, numit pe "prinţipuri" de incompetenţă la conducerea Ministerului Transporturilor.
Probabil că "Oiţă" ar trebui pus sub acuzare şi condamnat pentru daunele pe care le-a adus mentalului colectiv din CNADNR.
Pentru prima dată în istoria CNADNR, toţi angajaţii au înţeles că fuga de răspundere e un sport bine recompensat de politicienii zilei.
În loc de concluzie: Îl rugăm pe senatorul Niculae "Penalău" să ne spună ce servicii i-a făcut Neag(r)a, de i l-a recomandat lui Cuculeţ!

Adio CNAIR
Potrivit secretarelor lui Ştefan Ioniţă, noul director general al Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere, "penalisimul" Narcis Neag(r)a are o "misiune de luptă" clară, din poziţia de consilier pe aviaţie: "restauraţia"!
Se pare că politicienii care vor să "se amnistieze" mai vor un lucru simplu de înţeles: să mulgă doar o companie de drumuri, nu două.
Dacă tot nu vor mai exista infracţiunile de abuz de putere şi conflict de interese, "pesedeii veseli" vor să refacă mega-compania spartă de aşa-zişii tehnocraţi în CNAIR şi CNIR.
Şi cine e cel mai bun pentru a aduna tot ce se poate fura din lucrările de la drumuri naţionale dacă nu "Oiţă"?!
În loc de concluzie: Pentru că nu mai există infracţiunea de abuz în serviciu, contractele cu CNADNR se vor da la liber numai clientelatului politic. De asemenea, vor fi daţi afară toţi angajaţii refractari ai Companiei şi cei care nu se înscriu în actuala linie politică. Pentru că nu va mai exista infracţiunea de conflict de interese, poziţiile de şefi în CNADNR vor fi ocupate numai de posesori ai următoarelor nume de familie: Bădălău, Neaga, Ioniţă, Cuc, Dragnea şi, dacă se întoarce din exil, Ghiţă!

Articole înrudite

Copyright © Tirmagazin.ro. Toate drepturile rezervate.