Schmitz Cargobull și Berger își unesc forțele
Începând cu ianuarie 2024, remorcile BERGERecotrail sunt disponibile pentru achiziționare prin rețeaua de vânzări a Schmitz Cargobull.
Începând cu ianuarie 2024, remorcile BERGERecotrail sunt disponibile pentru achiziționare prin rețeaua de vânzări a Schmitz Cargobull.
Schmitz Cargobull permite deja echiparea tuturor remorcilor inteligente cu un sistem de monitorizare a presiunii anvelopelor (TPMS) - începând din iulie 2024, acesta va fi obligatoriu pentru toate remorcile nou înregistrate.
După un an 2023 prost, noul an pare promițător pentru camioanele comerciale alimentate cu baterii electrice și pile de combustie cu hidrogen.
Claudia Iordache, Managing Director & CEO, MHS Truck & Bus Group, a lansat o serie de întrebări în cadrul Forumului Mobilității Sustenabile, un eveniment organizat de Asociația Producătorilor și Importatorilor de Automobile (APIA), pe 07 decembrie 2023, la București.
Scania și MAN au realizat în comun un test de impact cu un vehicul electric cu baterie. Un bun exemplu de proiect de colaborare în cadrul GRUPULUI TRATON.
Grupul TIP, unul dintre principalii furnizori de închirieri, leasing și servicii pentru remorci din Europa, și Schmitz Cargobull, cel mai mare producător de semiremorci din Europa, au semnat un contract pentru echiparea cu sisteme de telematică a 2.500 de remorci.
• Partea superioară a bordului, pregătită pentru integrarea accesoriilor, este concepută special pentru a-i oferi șoferului confortul suprem, o nouă interfață om-mașină (HMI) cu instrumentar de bord digital complet configurabil de 10.25 inch și o nouă ofertă de infotainment.
• Îmbunătățiri dedicate misiunii, cum ar fi Keyless Entry & Go pentru distribuția urbană și un set complet de servicii care vor duce la un nou nivel de productivitate în afaceri.
• Caracteristici noi de conectivitate centrate pe client, cum ar fi comenzile de la distanță și setări de profil, oferă șoferilor și proprietarilor de flote o eficiență sporită și o experiență prietenoasă.
• Singurul vehicul comercial ușor cu șasiu independent ca al unui camion, care respectă noile cerințe GSR în categoria de 3,5 tone.
• Sisteme noi avansate de asistență a șoferului (ADAS), care depășesc cerințele reglementare cu protecție pentru pietoni și bicicliști / Vulnerable Road User (VRU) și conducere autonomă de nivel 2 / Autonomous Drive Level 2, oferă o experiență de conducere sigură și fără stres.
• Daily este mai sustenabil ca niciodată, oferind întreaga gamă cu energie electrică și confirmând beneficiile motoarelor bio-CNG.
În ultimii ani, camioanele electrice au devenit subiectul unei atenții tot mai mari în lumea transporturilor. Odată cu această evoluție, au apărut și numeroase mituri și idei preconcepute care înconjoară această inovație tehnologică.
Cu o autonomie de până la 450 km, un timp de încărcare cu 50% mai scurt și cu noi sisteme de siguranță activă, camioanele Volvo electrice de gamă medie actualizate sunt proiectate pentru mediul urban – permițând operațiuni logistice și de transport sigure și cu zero emisii.