Logo
Imprimă această pagină

ORAȘELE MARI BENEFICIAZĂ DE PE URMA CONECTIVITĂȚII ȘI A PARTENERIATELOR SCANIA

ORAȘELE MARI BENEFICIAZĂ DE PE URMA CONECTIVITĂȚII ȘI A PARTENERIATELOR SCANIA

• Scania Fleet Care garantează un timp de funcționare constant.

• Instruirea şoferilor bazată pe aplicații cu ajutorul modulelor Scania pentru utilizare urbană.
• Scania One oferă acces digital rapid la serviciile conectate de la Scania.

În industria transporturilor și a camioanelor, Scania s-a impus ca o companie care are cele mai clare obiective pentru obţinerea unor soluții durabile de transport. Se estimează că, într-un deceniu, 60% din populația lumii va locui în orașe. Scania abordează acest fenomen prin digitalizare și prin cele trei pietre de temelie pe care își bazează întreaga ofertă: eficiență energetică sporită, combustibili alternativi și electrificare, plus transport inteligent și sigur.
"Realizarea unui transport sustenabil nu este o sarcină uşoară, însă Scania este convinsă că acest aspect e posibil", spune Henrik Eng, Product Director, Urban, Scania Trucks.
"Prin înțelegerea provocărilor şi răspunsul oferit clienților noștri şi prin furnizarea de soluții durabile, ne asigurăm și viitorul nostru. Vehiculele conectate sunt una dintre soluţii în acest domeniu, palier în care Scania este un adevărat inovator.", crede Product Directorul.

Perioada de funcționare adecvată cu Scania Fleet Care
Relația dintre Scania și clienții săi este una de parteneriat, iar abordarea sa holistică se extinde la abordarea nevoilor clienților săi. Dar, din ce în ce mai mult, soluțiile Scania includ și servicii conexe.
În ultimul exemplu al acestei oferte, Scania începe să furnizeze serviciul Scania Fleet Care cu până la 100% timp de funcționare garantat, pe o perioadă de timp proiectată pentru a satisface nevoile fiecărui client (cum ar fi de la 7 am la 4 pm, de luni până vineri). De asemenea, Scania le oferă clienților garanția că întreținerea și reparațiile vor avea loc în afara acestei perioade de funcţionare.
"Scania Fleet Care este deosebit de potrivită pentru mediile urbane, în care aplicațiile și contextele fac timpul de operare crucial", spune Claes Åkerlund, Head of Scania Service Concepts.
"Exemple de aplicații urbane sunt cele pentru transportul frigorific și colectarea deșeurilor. Consecințele imediate ale faptului că aceste vehicule ajung în imposibilitatea de a nu își face treaba sunt, în general, negative și adesea costisitoare.", afirmă Åkerlund.
Piatra de temelie a serviciului este faptul că Scania numește un Manager de flotă (Fleet Manager) care monitorizează continuu vehiculele și status-ul lor, folosind instrumente analitice avansate. Scania este responsabilă pentru planificarea intrării în service și pentru asigurarea faptului că măsurile preventive -cum ar fi înlocuirea unei părți uzate care se apropie de sfârșitul duratei sale de viață înainte de a deveni o problemă- sunt efectuate fără a afecta disponibilitatea vehiculului.
Acest lucru îi permite companiei Scania să reducă la minimum orele în care maşina nu funcţionează, aşa cum era planificat, și să se asigure că timpul planificat pentru reparații și întreținere are loc în condițiile dorite de clienți, garantând să nu afecteze timpul care generează venituri pentru client. Scania monitorizează constant progresele înregistrate în direcția atingerii țintei și plătește în mod automat compensații în eventualitatea oricărei întârzieri de la planificarea reparaţiei.
"Perspectiva noastră holistică asigură că vehiculul este întotdeauna disponibil atunci când este necesar, în timp ce clientul evită stresul şi îşi poate planifica operaţiunile mai bine", spune Åkerlund.

 

Instruirea șoferilor
Un alt exemplu al modului în care Scania vine în ajutorul celor care lucrează în oraș și rezolvă dificilele provocări cu care trebuie să facă aceştia față sunt formarea conducătorilor auto printr-un program special conceput pentru aceştia.
"Fiind responsabil pentru un camion într-un oraș important este unul dintre cele mai grele lucruri", spune Per Lindstrand, Head of Product Management, Fleet&Driver Services. "Trebuie să faci față cerințelor ridicate de livrare la timp, în timp ce conduci în siguranță.", adaugă el.
Ca răspuns, Scania lansează acum un curs de instruire bazat pe aplicații, care poate fi personalizat diferitelor provocări pe care le întâlnești în traficul din orașele mari, fiind în același timp deschis și pentru adaptările locale.
"Am văzut deja cât de mult este apreciat acest training", spune Lindstrand.
"Transportatorii din întreaga lume au provocări, cum ar fi lipsa șoferilor sau a șoferilor care nu sunt echipați profesional corespunzător pentru a face faţă condusului dificil în oraș. Oricine trece prin formarea noastră își va îndeplini misiunea într-un mod mai durabil din toate punctele de vedere.", adaugă Per Lindstrand, Head of Product Management, Fleet&Driver Services.

Piața digitală
Scania One, introdusă în 2017, este o piață digitală care oferă acces rapid și ușor la gama de servicii oferite de Scania. Scania One oferă atât serviciile proprii ale companiei Scania, cât și ale altora.
"Prin facilitarea clienților de a intra în contact și de a beneficia de serviciile digitale, am consolidat și valoarea parteneriatului lor cu Scania", spune Lindstrand.

 

Articole înrudite

Copyright © Tirmagazin.ro. Toate drepturile rezervate.