Vezi cum poți influența traseul autostrăzii Brașov - Ploiești
Vineri, 13.01.2023, CNAIR a inițiat consultarea publică privind traseul autostrăzii Ploiești –Brașov.
Vineri, 13.01.2023, CNAIR a inițiat consultarea publică privind traseul autostrăzii Ploiești –Brașov.
Compania de Drumuri a semnat contractul pentru finanțarea etapei de proiectare a Autostrăzii Brașov – Făgăraș, Comisia Europeană urmând să suporte 16 milioane de lei din valoarea totală a proiectului de 22 de milioane lei.
COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Beneficiar, a semnat în data de 20.08.2018, Contractul de Finanțare nr. nr. 13, pentru Proiectul ”Construcția Variantei de Ocolire Tecuci”, finanțat prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020, Axa Prioritara 2-Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil și eficient, OS 2.1-Apel de proiecte pentru DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII RUTIERE- proiecte noi de investiții, Operațiunea-Creșterea mobilității pe rețeaua rutieră TEN-T globală.
Autostrada A 10 Sebeș-Turda, deși a fost deschisă circulației de abia doi ani, riscă să „o ia la vale”, în zona dealului de la Pârâul Iovului. Pe această porțiune a apărut o alunecare a taluzului în rambleu (vezi imaginile video), existând un risc ca terasamentul să se deterioreze mai tare și alunecarea să se extindă.
După zeci de ani în care a suferit din cauza lipsei de șosele de mare viteză, Moldova se pregătește pentru primii ei kilometri de autostradă. Nu vor fi gata în 2023, dar dacă se va lucra susținut, cel mai probabil se va circula în 2024 sau 2025 pe câtiva zeci de kilometri de autostradă din A7 și A8.
CNAIR a semnat în 2022 un număr de 48 contracte finanțate din fonduri europene în valoare de 24 miliarde lei fără TVA, cu 2,07 miliarde lei mai mult decât în perioada 2017 – 2021.
Dacă nu se va întâmpla ceva catastrofal, va fi un an peste medie, chiar dacă mergem exclusiv din inerție pe obiective (aproape) sigure: 78,5 kilometri noi de autostradă și drum expres. Țintim 110,5 kilometri cu puțin noroc și mult chef de muncă și visăm măcar câteva luni la un RECORD de 126 kilometri!
Sorin Grindeanu anunţă vineri că al doilea Lot (Trifeşti – Gherăeşti) al Autostrăzii Bacău-Paşcani are câştigător.
Având în vedere slaba mobilizare și incapacitatea financiară a constructorului italian de a continua proiectele pe care le derulează, managementul CNAIR a luat decizia de a rezilia contractele încheiate cu acest antreprenor.