Logo
Imprimă această pagină

Deviza CNAIR - noi nu facem autostrăzi, noi dezbatem. Azi Ploieşti - Braşov

Deviza CNAIR - noi nu facem autostrăzi, noi dezbatem. Azi Ploieşti - Braşov

Termenele de referinţă privind impactul social şi de mediu pentru proiectul Autostrăzii Ploieşti-Braşov au fost evaluate joi, la Buşteni, în cadrul primei dezbateri publice organizate de Ministerul Transporturilor (MT)

"Conform calendarului privind implementarea proiectului autostrăzii Ploieşti-Braşov, astăzi, 18 ianuarie 2018, la Buşteni, Ministerul Transporturilor a organizat prima dezbatere publică pe tema termenilor de referinţa pentru evaluarea impactului asupra mediului şi impactului social, termeni publicaţi deja pe site-ul Ministerului Transporturilor din data de 21.12.2017. Proiectul de Autostrada Ploieşti - Braşov reprezintă o prioritate în implementarea proiectelor rutiere majore şi se regăseşte atât în Programul de Guvernare cât şi în Master Planul General de Transport al României", precizează MT. 

Lungimea totală a autostrăzii este de 110 kilometri, iar costurile sunt estimate la 1,565 miliarde de euro. 

Proiectul de autostradă Ploieşti - Braşov este compus din două sectoare cu caracteristici de proiectare şi construcţie radical diferite: sectorul Ploieşti - Comarnic (sector de câmpie şi deal) respectiv Comarnic - Braşov (sector de deal şi munte). 

Potrivit sursei citate, managementul proiectului se va asigura printr-o structură a Ministerului Transportului, iar în acest sens s-a constituit o echipă de pregătire a proiectului alcătuită din experţi ai Ministerului Transporturilor şi din cadrul Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere. 

La dezbaterea publică, alături de delegaţia Ministerului Transporturilor condusă de secretarul de stat Grigore Maria Magdalena şi reprezentanţii Băncii Mondiale, au participat primarii şi preşedinţii Consiliilor Judeţene de pe raza teritorială a viitoarei autostrăzi.

Articole înrudite

Copyright © Tirmagazin.ro. Toate drepturile rezervate.