Logo
Imprimă această pagină

Care sunt cele mai scumpe porțiuni din Autostrada Sibiu - Pitești

Care sunt cele mai scumpe porțiuni din Autostrada Sibiu - Pitești

Secţiunile 2 şi 3 din autostrada Sibiu-Piteşti sunt cele mai complicate, 60% din consturi urmând să intre în aceste segmente, a declarat joi pentru MEDIAFAX Alexandru Şerbănescu,

purtătorul de cuvânt al Companiei Naţionale a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).

 

 

„În acest moment, două dintre secţiunile Sibiu-Piteşti - secţiunea 1 şi secţiunea 5 - sunt scoase la licitaţie şi se află în procedura de evaluare a ofertelor, încă de anul trecut din luna iulie au fost scoase la licitaţie, secţiunea 4 a fost trimisă la ANAP anul acesta în vederea validării documentaţiei şi după ce va fi validată va fi şi ea scoasă la licitaţie”, a declarat Alexandru Şerbănescu.

Reprezentantul CNAIR a precizat că pentru secţiunile 2 şi 3 sunt postate pe site-ul SICAP anunţuri de intenţie privind scoaterea la licitaţie.

„Am apelat la această procedură nouă pentru CNAIR, deoarece sunt cele mai complicate secţiuni ale acestei autostrăzi. Aproximativ 60% din consturi vor intra în aceste secţiuni, ele au 130 de viaducte şi nouă tuneluri în lungime totală de 8 km”, a spus oficialul.

„Vrem să fim siguri că acei constructori care se vor prezenta la licitaţia propriu-zisă vor fi capabili să ducă la bun sfârşit proiectul. Vom avea şi o perioadă de preselecţie pentru a vedea exact dacă acei constructori care vor veni au toate capacităţile necesare, atât cele financiare cât şi cele tehnice”, a mai subliniat Şerbănescu.

Oficialul a precizat că valoarea totală a proiectului depăşeşte 3 miliarde de euro, însemnând secţiunile 1, 2, 3, 4 şi 5 din autostrada Sibiu-Piteşti.

„Din perspectiva acestui proiect, noi nu putem spune că este o sumă mare, dar este o sumă importantă. Având în vedere că este prima autostradă care traversează munţii în România, sperăm că va avea şi succes având de asemenea finanţarea suficientă”, a mai spus Şerbănescu.

Referindu-se la autostrada Bucureşti-Braşov, oficialul a precizat că secţiunea Comarnic-Braşov a fost calculată ca fiind cel mai scump din tot proiectul - aproximativ 1 miliard de euro.

Articole înrudite

Copyright © Tirmagazin.ro. Toate drepturile rezervate.